Skip to main content

Ik ben gebeld door Ziggo met een enorm goed bod. Het scheelt mij op jaarbasis bij €700 euro. Dat vind ik een enorm bedrag en snap eigenlijk niet dat dit kan. Kunnen jullie niet eens kijken of jullie ook een goed aanbod hebben voor mij. Wil eigenlijk niet weg bij KPN maar ja €700 reden om het wel te doen.

Rens Sibon 

 

Nee 2 adressen maar 1 abonnement. Ik heb een aparte internet  adres voor de achterkant en 1 internet adres voor de voorkant van het appartement.

U bedoelt dat u 2 WiFi punten heeft? 2 kastjes die WiFi uitzenden? Dat is niets bijzonders. Ik heb er wel 6. Maar dat zijn geen internetadressen...


Hallo @RensSibon Welkom hier op het KPN Forum. Je opmerking heeft aardig wat gespreksstof opgeleverd. Wellicht kun je nog iets verder uitweiden over hoe je het één en ander thuis hebt ingericht? Zoals je hebt gemerkt denken mensen hier graag met je mee en krijg je goede adviezen. Precies zoals we het KPN Forum ook bedoelt hebben. 

Om toch even in te gaan op je situatie. Bekabeld aansluiten levert de meest snelle en vooral stabiele verbinding op. Wifi is enorm handig en we kunnen veel doen om je daarbij te helpen, maar het is van te veel factoren afhankelijk om een optimale verbinding altijd te kunnen garanderen. Je noemt betonnen muren, dat is al belangrijke een factor. Lees ook vooral dit topic over wifi even door. 

Je begon je topic met de opmerking dat je van de concullega een goed aanbod hebt gekregen. De basis van het KPN Forum is dat onze klanten elkaar helpen en daarmee is dit niet de aangewezen plek om over aanbiedingen te praten. Het is niet iets waar wij op zijn ingericht. Verlengaanbiedingen worden sowieso niet meer gedaan. We kiezen er voor om te investeren in goede diensten tegen een eerlijke prijs. Je kunt altijd met de klantenservice (via 0800-0402) kijken in hoeverre jouw pakket nog voldoet aan je wensen.