Skip to main content

Ik wil gebruik maken van de aanbieding 3 maanden gratis espn.  Wanneer ik deze wil activeren wordt er 10 euro extra in rekening gebracht omdat ik 2 extra ontvangers afneem. Deze zijn nu gratis.  Dit klopt niet lijkt me dat ik hier nu extra voor moet betalen.  Ik lees dat dit kan komen door dat ik oud Telfort klant ben.

Graag hoor ik terug 

Hi @Erwin85, welkom hier!

Je wilt door toevoegen van een gratis zenderpakket natuurlijk niet meer gaan betalen voor je abonnement. Ik begrijp dat je dat nu wel te zien krijgt. Heb je het geprobeerd door in te loggen in MijnKPN? En heb je daarbij geen wijzigingen van het abonnement aangeklikt?


Hallo Alexandra, 

 

Klopt dat heb ik geprobeerd via Mijn KPN.

Het zit in die extra ontvangers want als ik die eraf haal zit ik weer op het oorspronkelijk factuurbedrag. Maar dan ben ik dus mijn extra ontvangers kwijt.

Groeten 


Hoi @Erwin85, dat is wel gek. Het klinkt alsof er een wijziging van het gehele abonnement wordt gedaan, waardoor je ineens betaalt voor de extra ontvangers. Wat je kan doen, is even via chat of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega kan dan meteen even met je mee kijken naar het pakket, om te zien wat er mis gaat en dit recht te zetten. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.