Skip to main content

Beste, 

Ik heb een aanbieding gekregen voor een extra gratis zenderpakket voor 3 maanden. In de folder staat : Ontdek bijvoorbeeld 1 van onze zenderpakketten, zoals ESPN Compleet, Film 1 of ons pluspakket.

Omdat hier staat “zoals” en niet “u heeft de keuze uit”, vraag ik me af of ik ook voor bijvoorbeeld Ziggo kan kiezen.

Wie kan mij helpen?

Hi @BdeR, welkom! Leuk dat jij deze aanbieding gekregen hebt!

Ziggo Sport Totaal zenderpakket zit er niet bij. Als je inlogt in jouw MijnKPN omgeving, kun je precies nagaan welke zenderpakketten wel tijdelijk gratis zijn: je kunt kiezen voor één of meerdere opties! Veel kijkplezier! :popcorn:


Beste Shyrin,

Bedankt voor je bericht, maar helaas is dit geen compleet antwoord op mijn vraag. Het ging mij met name om de strekking van de mail en specifiek om " zoals". Lees de mail nog even door dan begrijp je wat ik bedoel.

M.vd gr

Bert de Rooij

 


@BdeR lijkt me dat je dat zelf uit kunt vogelen toch?

Als je inlogt in jouw MijnKPN omgeving, kun je precies nagaan welke zenderpakketten wel tijdelijk gratis zijn

 

 


Dus allemaal


Dus allemaal

Weet ik niet. Kun je daar een schermafbeelding van laten zien?

Onder de gratis zenderpakketten moet € 0,00 staan lijkt me...


Oke gaf ff kijk


Beste,

Toen ik voor het eerst keek( bij de aanmaak van het eerste bericht stonden alle zenderpakketten er op met de volle prijs. Dit werd ook bevestigd door mijn telefoontje naar het 0800 nummer. Nu ik weer kijk staan er inderdaad een aantal pakketten met 0,00.

Wellicht is het naar aanleiding van mijn eerste opmerking aangepast.

Topic kan wij mij betreft gesloten worden.

 


Top, fijn dat je dit nog even laat weten, @BdeR! Dank je wel en veel kijkplezier!