Skip to main content

Hi KPN,

Ik kijk graag Franstalige tv. Op dit moment is er helaas maar 1 Franse zender beschikbaar en dat is voor mij een minpunt. Zijn er plannen voor een Frans pakket of om Franse zenders toe te voegen?

Er is immers ook een speciaal Duits pakket. Een Frans pakket zou ik zeker afnemen als dat beschikbaar zou zijn. 

Groet,

Dat gaat niet gebeuren, te weinig interesse. Neem een schotel of IPTV. Zeker met IPTV heb je vrijwel alle Franse zenders. 


Hoi @Kastanjes, welkom op ons forum! Leuk dat je je vraag hier stelt.

Eens per jaar wordt er intern naar ons zenderaanbod gekeken. Dat gaat inderdaad op basis van populariteit en vraag. Als er iets wijzigt aan het zenderaanbod of de zenderpakketten, dan gebeurt dit meestal in de zomer, zo rond juni of juli. Je ontvangt dit nieuws dan via de mail. Hou rond die tijd ook gerust ons forum in de gaten. Als er nieuws over is, delen we het op ons forum.

Ik hoop dat je (intussen) uit de voeten kunt met de suggestie van Gertjan hierboven. Mogelijk verschijnen er nog andere gebruikers met handige tips in je topic, of zoek gerust eens rond op ons forum.Â