Skip to main content

Beste medewerker/ mede-klant,

 

Al een aantal jaar heb ik een gecombineerd pakket van digitale televisie en internet via KPN. Van de week kreeg ik van KPN een mailtje dat ik voor drie maanden een gratis zenderpakket mocht uitkiezen. Dit heb ik gisteravond gedaan, namelijk het zogeheten 'pluspakket'. Deze is volgens mijn account geactiveerd. Ik kan echter de verschillende televisiezenders die vallen onder het pluspakket niet terug vinden in mijn gids van mijn digitale televisie. Doe ik iets verkeerd en hoe kan ik wel gebruik maken van de bijbehorende zenders?

 

Vriendelijke groet,

 

Anouk van den Berg

Hallo @Sterretje91 , kun je bijvoorbeeld kanaal 89 ONS ontvangen? Zo ja, dan heb je het pluspakket.

 


Hartelijk dank voor jouw bericht @Sterretje91! Leuk om te lezen dat wij je blij hebben kunnen maken met het Pluspakket. Ik lees dat er verschillende zenders nu niet te vinden zijn: een aantal zijn dus wèl zichtbaar? Wil je eens controleren of er zenders verborgen ingesteld staan:

1. Druk op Menu van je afstandsbediening
2. Blader naar Instellingen] en druk op OK
3. Blader naar Zenders verbergen] en druk op OK
4. Toets je Interactieve TV pincode in
5. Je ziet nu een lijst met alle zenders. Blader naar de zender die je wilt verbergen en klik op OK. Voor weer tonen druk je nogmaals op OK. Ga naar Bewaar en sluit] en klik op OK

Verborgen zenders zijn te herkennen aan een wit kruisje voor de naam van de zender.

Als de zenders niet verborgen zijn, wil je dan de TV ontvanger eerst herstarten en daarna (als de zenders nog niet zichtbaar zijn) resetten? De stappen om een TV ontvanger te herstarten en/of resetten zijn te vinden op onze website. Laat je mij weten of deze stappen je verder geholpen hebben? 


Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen: ik hoop dat je inmiddels kunt kijken naar alle zenders in het Pluspakket. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan horen wij het graag!