Skip to main content

Goedendag allen, met de ARRIS tv ontvanger krijg ik elk half uur de melding hoe lang de speeltijd is, beetje irritant vind ik.

Is dit uit te zetten?

Paul.

Goedemiddag @Pauloort, wat bedoel je precies met een melding van de speeltijd? Krijg je steeds de minigids van KPN onderin beeld te zien? 
Het is ook mogelijk dat het een melding is van jouw televisietoestel zelf. Is het mogelijk een foto/afbeelding van e melding hier te plaatsen om iets meer duidelijkheid te geven over het issue? 


via de tv box komt elk half uur een melding in beeld hoelang de tv(box) al aanstaat, ik had hetzelfde met een android tv box. zal vanavond een foto maken en plaatsen, het komt bovenaan in beeld.

Paul.


Goedemorgen @Pauloort , dit klinkt me als een melding vanuit de tv zelf. De tv-ontvanger geeft namelijk dit soort meldingen niet. 
Hoe je dit kan uitschakelen zal in de handleiding van jouw tv toestel staan.  Ik ben voor de zekerheid nog wel benieuwd naar een foto/afbeelding van de melding die te zien krijgt. 


Hallo Jeroen_dB je hebt gelijk, het zit in de settings van de tv, ik heb de tv een poosje geleden teruggezet naar fabrieksinstellingen en blijkbaar wordt de speeltijd dan automatisch geactiveerd.

Het is nu opgelost. een screenshot is niet meer nodig :grin:

bedankt voor je reacties

Paul.


Mooi dat het opgelost is @Pauloort Kun je weer zonder irritaties en ergernis tv kijken.