Skip to main content

Vanaf vandaag glasvezel. Internet werkt. Maar tv niet. Heb 2 dvs 1200. Maar niets werkt. Al telefonisch contact gehad. Niks werkt. Nu kabel in hal liggen en aangesloten op tv ontvanger. Maar zo moet het niet. Waarom kan ik niet draadloos tv kijken? Heb nu al spijt van glasvezel. Denk dat ik het maar weer naar de oude aansluiting ga. Kan nu ook mijn 2 versterker boven niet gebruiken. Oplossing?

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Vanaf vandaag glasvezel. Internet werkt. Maar tv niet. Heb 2 dvs 1200. Maar niets werkt. Al telefonisch contact gehad. Niks werkt. Nu kabel in hal liggen en aangesloten op tv ontvanger. Maar zo moet het niet. Waarom kan ik niet draadloos tv kijken? Heb nu al spijt van glasvezel. Denk dat ik het maar weer naar de oude aansluiting ga. Kan nu ook mijn 2 versterker boven niet gebruiken. Oplossing?

Maak s.v.p. een eigen topic aan voor je vraag @Prijs , dan lopen de antwoorden van de verschillende topics niet door elkaar heen om verwarring te voorkomen.

Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

Gebruik je de DVS1200 uitsluitend voor de tv of ook voor internet?

 

 


Misschien dat je de dvs 1200 opnieuw met elkaar moet verbinden maar je moet echt stoppen met die dingen. Ze versturen het signaal via het electriciteitsnetwerk en dat is overbelast. Overigens is het signaal precies hetzelfde als wat je had.


Alleen voor tv


Alleen voor tv

En nu graag graag antwoord op de vraag welk merk en type tv-decoder je van KPN hebt? @Prijs 


Misschien dat je de dvs 1200 opnieuw met elkaar moet verbinden maar je moet echt stoppen met die dingen. Ze versturen het signaal via het electriciteitsnetwerk en dat is overbelast. Overigens is het signaal precies hetzelfde als wat je had.

Je kunt het beste je tv ontvanger bekabeld aansluiten, want het elektriciteitsnetwerk is er in principe niet voor gemaakt. Snap ook niet waarom KPN ze nog steeds verkoopt als het zo’n drama geeft. 


Niet fijn dat de start van je abonnement zoals dit verlopen is @Prijs. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, deel je meer informatie met ons, zoals welke tv-ontvangers je hebt? En eventuele andere dingen die je al geprobeerd hebt. De Draadloze Verbindingsset kan een optie zijn, maar is afhankelijk van het stroomnetwerk in huis, waardoor het storingsgevoelig kan zijn. We denken hier in de KPN community graag met je mee om je bij een oplossing te krijgen.


Reageer