Skip to main content

Beste KPN,

 

Heb al tijden problemen met haperend beeld en geluid op mijn digitale televisie toestellen.
Eerder contact met de helpdesk heeft mij niet verder geholpen.

Ik kijk met DVS contacten op 2 kamers tv. Dit alles op een gelijkvloers appartement met Maximaal 10 meter tussen de apparaten en het modem.

Ik heb alle kabels al vervangen, de box V10a verplaatst naar plek in woonkamer. 
Bekabeld geeft ook geen verbetering. de lampjes zijn altijd gewoon aan en wit. Ik heb alle stappen doorlopen om het op te lossen. Soms lijkt het even opgelost maar komt ook snel weer terug. Nu alweer twee dagen storend beeld en geluid. Niets helpt. 
Ik heb nu alles geprobeerd, alles gereset, kaba vervangen, bekabeld geprobeerd. Maar niets helpt. Is de Experia box dan kapot?

 

Graag hoor ik wat ik hieraan kan doen. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoe branden de lampjes op je draadloze verbindingsets op het moment dat je de storing ervaart?
Zou je ook eens een andere poort willen proberen op je experiabox?


Alle lampjes branden continu wit, dus zijn continu aan. Geen rood lampje te bekennen of lampje wat uit is. Had ik al naar gekeken.

 

Zal een ander poort proberen. Ben er wel een beetje klaar mee hoor, we zijn alweer 4 weken verder.


Ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent en nu gewoon TV wilt kunnen kijken. 
Merk je verschil met de andere poorten?


Ik merk geen verschil. Op en af weer storing op de tv en dan weer normaal beeld de volgende dag of de dag erna. 


Duidelijk, in mijn ogen hebben we dan ales wel zo'n beetje uit gesloten wat we uit kunnen sluiten. Ik heb een storingsticket aangemaakt hiervoor. Mijn collega's nemen hier telefonisch nog contact met je op. Wil je ons hier laten weten hoe het afloopt?


Hoi @Frenkecie, ik zie dat mijn colllega's van de technische dienst je niet hebben kunnen bereiken. Zou je ze vóór morgen terug kunnen bellen? Anders wordt het ticket namelijk gesloten. Ik stuur je hun sms ook nog even per privébericht.


Beste Thomas,

 

Ik heb geen gemiste oproep of iets gehad. Dus lijkt me sterk dat ze me niet konden bereiken, maar wellicht kan je zien of het netwerk van KPN eruit lag?


Beste Thomas,

 

na vrijdag een half uur aan de lijn te hangen en gehoord dat er een slechte verbinding is in de interactieve tv van het kastje, vandaag thuis gebleven om weer bekabeld te testen en door te laten meten op advies van die collega. Het vervangen van het kastje zou niets uithalen.

 

vandaag een andere collega aan de lijn, die vervolgens niets kon meten. Werkwijze verschilt blijkbaar per collega? En deze vriendelijke meneer vertelt vervolgens Vrolijk dat we een kastje kunnen wisselen en dat proberen.


ik raak hier echt moedeloos van, wat een gedoe en wat worden klanten toch fantastisch aan het lijntje gehouden.

nu weer een nieuw kastje proberen, wat volgens de andere collega helemaal niet zou helpen. Of misschien bedoelde hij, probeer ‘van het kastje naar de muur’?

 

ik ben er klaar mee, ik ga mijn abonnement opzeggen en overstappen naar Ziggo.

 

 


Goedemiddag Frank, wat jammer dat het zo heeft moeten lopen. Ik lees in de aantekening van de laatste collega inderdaad terug dat hij het toch nog even met een andere TV ontvanger wil proberen.
Het is op afstand helaas onmogelijk te zeggen waar dit probleem hem precies in zit. Ik heb je lijn meermaals uitgelezen en we hebben samen van alles uitgesloten. Zodanig uitgesloten dat er eigenlijk geen oorzaken meer over gebleven zijn.
Mocht je het toch nog met de nieuwe kabel willen proberen ben ik benieuwd wat daar de uitkomst van is geweest.