Skip to main content

Wij wonen in een aangepaste woning. Nu hebben ze vandaag vrijdag13 maart een glasvezel kabel aan gelegd en deze ligt naast de buiten muur. Erg leuk, maar als ik een gat moet boren voor de aansluiting moet ik door 3 muren heen. 2 slaapkamers en dan pas de zitkamer met aansluiting. De afspraak was kabel door brandgang en dan via de tuin tot aan de buiten gevel van de woonkamer. Het is aangelegd door v. Oers u misschien wel bekend. Gelieve spoedig de kabel te verleggen.

Met vriendelijke groet, p. Van Grafhorst

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

U kunt het beste contact opnemenmet kpn de netwerkbeheerder. Zij zijn verantwoordelijk voor aanleg en beheer. Hier bent u bij kpn de provider.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. Overigens kunt u beter uw contactgegevens verwijderen. Iedereen ziet dit.


Bedankt. Ik kan helaas mijn bericht niet verwijderen anders had ik het wel gedaan


Druk op de 3 puntjes , rechts onder je bericht en kies bewerk


Ik zie alleen raporteer en link naar reactie


Te laat zie ik,je kan je bericht nog een uur bewerken na het plaatsen

Een moderator zal het wel aanpassen 😉


Lekker laten staan dsn


@Grafhorst Welkom op het forum. Ik zie dat @Joep1965 je al heeft verwezen naar de juiste partij. Ik zal het topic niet verwijderen, mocht er in de toekomst iemand zijn met dezelfde situatie dat is de informatie ook voor deze klant te vinden. 🙂