Skip to main content

Hallo, ik heb na opzeggen contract netjes alles (afstandbediening, TV-ontvanger, modem) teruggestuurd naar Alphen a/d Rijn. Nu heb ik al 2 aanmaningen dat er nog een TV-ontvanger teruggeleverd moet worden. Maar ik heb er nooit 2 gekregen! (waarom ook?). Daarnaast is het verdraaid lastig om hierop te reclameren, terwijl ik niet zit te wachten op een (onterechte) factuur straks.. Dus maar even via dit Forum dan…

 

mvg, Michiel

Waarschijnlijk had u wel een abonnement waar 2 ontvangers bij inbegrepen zaten. 

Binnen enkele dagen reageert hier een KPN medewerker. Deze zal er voor kunnen zorgen dat u geen aanmaningen meer krijgt.


Vriendelijk bedankt !

 

mvg, Michiel


Hi @Michiel_uit_E, welkom hier. 

Hier kan ik zeker bij helpen. Heb jij de 3S code toevallig nog? En heb jij ook je NAW gegevens erbij gedaan toen je het op hebt gestuurd? Of heb je destijds een retourlabel van ons ontvangen? 
Ik hoor graag van je. 


Hallo,

3S code moet ik even kijken (stond dat op dat kleine witte kaartje met wachtwoord etc?"). Ik heb geen retour label (of verpakking) ontvangen. Zelf maar in een doos gedaan en het adres van KPN (Alphen a/d Rijn als ik me goed herinner) opgeschreven. Ik kan me niet scherp meer herinneren of ik mijn eigen adres er ook bijgeschreven heb (beetje onhandig nu ik er zo over nadenk… ik denk dat ik er een beetje vanuit gegaan ben dat de apparatuur codes heeft waarmee jullie in jullie systemen het kunnen koppelen aan mij?). gr, Michiel


Hallo,

3S code moet ik even kijken (stond dat op dat kleine witte kaartje met wachtwoord etc?"). Ik heb geen retour label (of verpakking) ontvangen. Zelf maar in een doos gedaan en het adres van KPN (Alphen a/d Rijn als ik me goed herinner) opgeschreven. Ik kan me niet scherp meer herinneren of ik mijn eigen adres er ook bijgeschreven heb (beetje onhandig nu ik er zo over nadenk… ik denk dat ik er een beetje vanuit gegaan ben dat de apparatuur codes heeft waarmee jullie in jullie systemen het kunnen koppelen aan mij?). gr, Michiel

Geen zorgen over een eventuele boete, laat het me weten mocht je nog een herinnering krijgen. Het komt in ieder geval goed. 


Reageer