Skip to main content

Vandaag aangemeld bij Netflix, scherm gaf aan dat ik een voorstel kreeg van Netflix qua kosten. Door gegaan en account aangemaakt wat blijkt heb ik een premium account wat niet de bedoeling was. Later abonnement gewijzigd in basis maar de eerste maand premium. Vind dit toch wel misleidend.. Graag correctie

Hoi @kuitc,

Wat vervelend om te horen dat jij het verkeerde abonnement hebt aangezet. Echter is Netflix niet een dienst van KPN en betaal je niet aan maar eventueel via KPN. Helaas is er geen correctie mogelijk. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor ik he graag. 


Beste Hanna

 

Had al eerder via de chat contact met Netflix maar omdat de facturering via KPN loopt kunnen zijn niets doen.  Ook wil ik nogmaals benadrukken dat er geen keuze was !!! Kreeg melding op tv scherm dat men een voorstel zou doen, ik verwachte een email !!!  Gaat mij niet om die 7 euro meerkosten maar gewoon principe.  


Beste @kuitc,

Ik heb het nogmaals voor jou na gevraagd maar tijdens het aanvragen van een Netflix account via de TV-ontvanger maakt de klant zelf de keuze welk abonnement hij/zij afneemt. Het is erg vervelend dat er tijdens het aanvragen verwarring is ontstaan, maar ik kan hier helaas niks in voor jou betekenen.Â