Skip to main content

Beste KPN,

 

Gezien ik jullie niet per chat kan bereiken maar even zo.

Ik zie dat er maandelijks €5,- voor een extra tv ontvanger in rekening gebracht wordt. Schijnbaar heb ik deze. Graag zou ik deze af willen melden maar kan hiervoor nergens een optie vinden in mijn abonnement. Wanneer ik in mijnKPN klik op "Tv ontvangers aanpassen” kom ik op een pagina om entertainment toe te voegen.. Zouden jullie de extra ontvanger willen verwijderen? Deze gebruik ik niet.

 

Met vriendelijke groet,

JerWij

Hallo @jerwij 

 

Waar je dan rekening mee moet houden is dat als je maar 1 TV ontvanger overhoud dan automatisch ook je Opnemen pakket verdwijnt (dat is bij 2 TV ontvangers gratis), wil je dat behouden dan kost dat € 4,99, wat kosten betreft maakt dat dus bijna geen verschil.


Hoi @jerwij. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om een extra tv-ontvanger te verwijderen uit het abbonnement? Je kan een extra tv-ontvanger verwijderen in MijnKPN

Waar je dan rekening mee moet houden is dat als je maar 1 TV ontvanger overhoud dan automatisch ook je Opnemen pakket verdwijnt (dat is bij 2 TV ontvangers gratis), wil je dat behouden dan kost dat € 4,99, wat kosten betreft maakt dat dus bijna geen verschil.

 

 


@jerwij Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om een extra tv-ontvanger te verwijderen uit jouw abonnement. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt hierin, dan hoor ik dat graag!


@jerwij Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om een extra tv-ontvanger te verwijderen uit jouw abonnement. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt hierin, dan hoor ik dat graag!

Ik heb hem niet verwijderd. Lood om oud ijzer in dit geval. Wel erg jammer hardware nieuw in doos te laten verstoffen omdat er een verdienmodel achter zit als je hem niet wil. Dan maar als spare bewaren waarna hij waarschijnlijk bij einde abbo retour KPN gaat.