Skip to main content

Ik heb deze week een tv-ontvanger en afstandsbediening ontvangen. De tv reageert niet als ik het geluid wil wijzigen met de afstandsbediening.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @fmol1157. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het geluid harder of zachter te zetten. Heb je de afstandsbediening al gekoppeld aan de televisie? Op de pagina ‘Afstandsbediening instellen of koppelen’ kan je bekijken hoe je dit doet. Ik hoor graag van je of het is gelukt. :relaxed:


Hoi @fmol1157. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het geluid harder of zachter te zetten. Heb je de afstandsbediening al gekoppeld aan de televisie? Op de pagina ‘Afstandsbediening instellen of koppelen’ kan je bekijken hoe je dit doet. Ik hoor graag van je of het is gelukt. :relaxed:

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om de afstandsbediening te koppelen aan jouw televisie d.m.v. deze handleiding. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Hoi @fmol1157. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het geluid harder of zachter te zetten. Heb je de afstandsbediening al gekoppeld aan de televisie? Op de pagina ‘Afstandsbediening instellen of koppelen’ kan je bekijken hoe je dit doet. Ik hoor graag van je of het is gelukt. :relaxed:

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om de afstandsbediening te koppelen aan jouw televisie d.m.v. deze handleiding. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Goedemorgen Vikash,

Ik heb de instructie gelezen en heb het volume kunnen aanpassen.

Het is wel vervelend, dat je bij iedere volume-aanpassing dit moet doen.

Bedankt voor je reactie en sorry voor mijn late reactie.


 

Het is wel vervelend, dat je bij iedere volume-aanpassing dit moet doen.

Wat bedoel je hier precies mee. Als het goed is moet je de afstandsbediening maar één keer te koppelen met jouw televisie. 

 


Als ik enkele minuten later het volume wil aanpassen, moet ik vooraf dezelfde procedure doorlopen.

Doe ik dat niet, dan “gebeurt er niks”.


Dat is vreemd. Het lijkt wel alsof jouw afstandsbediening de koppeling niet onthoudt. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe afstandsbediening toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt ingevuld? 


Goedenmiddag Vikash,

 

Aangezien de ontvangst op 3 avonden na ca. 10 minuten begint te haperen en bestaat uit stilstaande beelden en gekraak, heb ik besloten om “terug te keren naar Digitenne”. Vanmorgen heb ik telefonisch

contact gehad met een KPN-medewerkster en heb ik afgesproken weer gebruik te willen gaan maken van Digitenne. Tot zover bedankt voor de support.

 


Graag gedaan @fmol1157!


Reageer