Skip to main content

 

Ik heb een experia wifi versterker bekabeld aangesloten op de experia router. De experia wifi werkt prima. Nu wil ik bekabeld de tv ontvanger aansluiten op de betreffende experia wifi versterker (doorlussen) maar dit lukt niet.  De tv geeft aan geen ontvangst te hebben (verkrijgt geen IP-adres). Weet iemand wat er mis gaat? Alvast bedankt voor jullie reacties

Ik heb een experia wifi versterker bekabeld aangesloten op de experia router. De experia wifi werkt prima. Nu wil ik bekabeld de tv ontvanger aansluiten op de betreffende experia wifi versterker (doorlussen) maar dit lukt niet.  De tv geeft aan geen ontvangst te hebben (verkrijgt geen IP-adres). Weet iemand wat er mis gaat? Alvast bedankt voor jullie reacties

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Ik heb een experia wifi versterker bekabeld aangesloten op de experia router. De experia wifi werkt prima. Nu wil ik bekabeld de tv ontvanger aansluiten op de betreffende experia wifi versterker (doorlussen) maar dit lukt niet.  De tv geeft aan geen ontvangst te hebben (verkrijgt geen IP-adres). Weet iemand wat er mis gaat? Alvast bedankt voor jullie reacties

Als je de ontvanger rechtstreeks op de Experiabox aansluit, doet die het dan wel?

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Ja, de tv ontvanger doet het prima als ik hem rechtstreeks op de Experiarouter aansluit

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Ja, de tv ontvanger doet het prima als ik hem rechtstreeks op de Experiarouter aansluit

Dan heb je in principe het antwoord al, dat het niet werkt op de Experia WiFi. 


Ja, de tv ontvanger doet het prima als ik hem rechtstreeks op de Experiarouter aansluit

Dan heb je in principe het antwoord al, dat het niet werkt op de Experia WiFi. 

Zou wel moeten werken. Misschien de stekkertjes omwisselen? Andere kabel proberen? 

Als het helemaal niet lukt: een switch er tussen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129


Het betrof een kapotte utp kabel, de boel werkt inmiddels. Dank voor het meedenken