Skip to main content

Dinsdag 20 februari is een monteur geweest om mijn Arris VIP 5202 via een SuperWifi  aan te sluiten op mijn Philips TV 32PF9641D/10. Binnen 5 minuten kreeg hij het voor elkaar.

Vandaag, vrijdag 3 maart probeer ik het zelf: Via aansluitingen/HDMI1 kom ik op een keuzelijst op mijn TV:

HDD/DVDR

HD rec.

Spel

VCR

PC

Digitale STB

HD Dig STB

Andere

Welke van deze mogelijkheden moet ik kiezen?

Het lichtje op de SuperWifi brandt zwakgroen.

Wat moet ik doen?

 

Hallo @Praktikant als je de HDMI-kabel tussen de decoder en de tv hebt aangesloten, is bovenstaande een lijst van namen die je aan die HDMI-poort kunt geven om zelf makkelijk te kunnen herkennen.

Dit staat los van de wifiversterker, daar de 5202 met een kabel aan de versterker verbonden is.

Is de versterker bekabeld of draadloos met het modem verbonden?


Hoi @Praktikant, welkom bij ons op het forum. De melding die je krijgt staat los van de SuperWifi inderdaad, deze melding geeft aan dat de tv niet weet op welke poort het signaal binnenkomt. Welke je precies moet hebben kunnen wij zo ook niet zeggen, dat hangt er vanaf op welke HDMI poort in de tv de kabel precies is aangesloten. Als je alle opties in de lijst langsgaat zal je de juiste tegenkomen en weer beeld hebben.


Beste Jasper,

Bedankt voor uw tip. Mijn probleem is opgelost. Alles doet het weer

Vr. groet,

Praktikant


Goed om te lezen dat het gelukt is @Praktikant! Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.