Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb op dit moment 2 televisies draadloos aangesloten (maak dus gebruik van 3 digitale ontvangers) en zou graag een derde televisie ook draadloos willen aansluiten. Kan dit? Ik lees namelijk dat je max 3 digitale ontvangers kan aansluiten, is dat zo?

 

Hoe kom ik aan een derde televisiekastje. Kan ik die via KPN kopen of ook gewoon op marktplaats oid en dan gewoon zelf aansluiten? 

 

Ik hoor het graag

 

gr

 

Dirk

Hallo @Dirk82S , je kunt je abo uitbreiden met een extra tv decoder.

Je kunt ze niet kopen, en als het wel kon gaan ze niet werken.

Ik neem aan dat je met 'digitale ontvangers' de powerlines bedoelt, daarvan is het maximum 3, dzt heb je dus al behaald. Een derde tv zul je dus bekabeld aan moeten sluiten,mits je een 3e decoder kunt huren, want je moet daarvoor wel voldoende internetcapaciteit hebben.

 


Hi jan

 

bedankt. Ik bedenk net dat ik ga aansluiten met superwifi, dus dan heb ik geen draadloze ontvangers nodig. Eens?
 

ik zal kpn vragen voor een extra decoder


De extra ontvanger kan je bestellen via mijnkpn mits de snelheid het toelaat. Via de super wifi kan maar het wordt niet door kpn aangeraden en/of ondersteunt. 


@Dirk82S Welkom op het forum. Ik zie dat @JanD en @Joep1965 je al van alle juiste informatie hebben voorzien. Is het met de extra tv ontvanger ondertussen gelukt? Mocht dit niet zo zijn, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig! 


@Dirk82S Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!