Skip to main content

Bij het aansluiten van de tv-ontvangerĀ is helaas de aansluiting aan de achterkant beschadigd. Het klik-systeem waardoor de LAN-kabel vast zou moeten klikken is afgebroken, waardoor de kabel niet meer goed in het kastje blijft zitten, wat continu problemen bij het opstarten oplevert.

Is het mogelijk om een nieuwe tv-ontvanger aan te vragen of om de huidige tv-ontvanger te laten repareren? Ik hoor het graag.

Hoi @RoyvdLinden. Wat vervelend dat jouw netwerkkabel niet goed in de tv-ontvanger blijft zitten.Ā Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor je uit of ik een nieuwe kabel kan toesturen.Ā 


@VikashĀ Ik heb mijn profiel aangevuld en opgeslagen.Ā 
Ā 

Zoals je op onderstaande foto kan zien, gaat het echt om de tv-ontvanger en niet om de kabel. Een nieuwe kabel opsturen zal het probleem dus niet oplossen.Ā 
Ā 

Ā 


Ah oke. In dat geval gaat een nieuwe netwerkkabel het probleem inderdaad niet verhelpen. Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd of er een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd kan worden. Zodra ik meer weet kom ik er op terug.


Het is gelukt! Er wordt een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd naar een servicepunt (Primera inĀ Sint-Oedenrode). Je mag de oude tv-ontvanger daar achterlaten en vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.Ā :blush: Ā