Skip to main content

Ik ben op een ander adres. Heb meegenomen mijn mijn kpn kastje en TV. Er is internet aanwezig. Ik sluit de boel aan en krijg de mededeling dat alleeen ned 1,2,3 weergegeven kan worden. De rest van de kanalen is niet zichtbaar

Beste @Cararra, gaat dit om de interactieve tv-ontvanger of TV+ Box? Die is inderdaad alleen bedoeld voor gebruik op jouw thuisverbinding. Je kunt Digitenne wel gemakkelijk overal mee naartoe nemen. 


TV+ box?

Alleen als op dat andere adres ook KPN TV aanwezig is zit het signaal daar op de lijn. Een Arris kastje kan ik bijvoorbeeld ook bij mijn moeder gebruiken. Omdat zij ook KPN TV heeft werkt de mijne daar ook. Of dat ook met de TV+ box zo kan heb ik niet uitgetest. Maar kan me voorstellen dat die alleen NPO 1,2 en 3 geeft via het gewone internet.

De decoders van kpn zijn bedoeld en gemaakt voor gebruik op je eigen huisadres waar het abonnement is geregistreerd.


Hartelijk dank voor jullie reacties en support. Ik heb op het vakantieadres, dat wat geen KPN abonnement heeft maar wel internet verbinding, het kast je aansloten en software update gedraaid. Ik krijg allle zenders en kan ook mijn opnames terug zien. Het lukt dus wel op een ander adres.