Skip to main content

Hallo kpn , 

Ik wil een kabel door trekken dit is al 2x geprobeerd en heb al 2x nieuwe kabels moeten kopen , hij geeft telkens foutcodes aan , vraag me eigen af waarneer jullie weer aan huis komen , lijkt me sterk dat iedereen die een aansluiting nodig heeft die nu niet krijgt Ivm Corona toch? 

 

Mvg 

 

Fcj stuiver

Ik neem aan dat de tv ontvanger een foutcode geeft. Gebruik je complete kabels of zet je zelf de connectors eraan? Gebruik je een switch?


... lijkt me sterk dat iedereen die een aansluiting nodig heeft die nu niet krijgt Ivm Corona toch?

Ja, dat denk ik wel. Mensen die momenteel een monteur willen om binnenshuis een kabel te laten leggen mogen denk ik wachten totdat corona voorbij is. U kunt vast wel even voor een paar weken een kabel los over de vloer uitleggen. Niet zo mooi en handig, maar ... dat overleeft u wel...


Hoi @Fcjstuiver 
Zelf een kabel aanleggen kun je eigenlijk alleen maar doen met een kabel compleet met pluggen.
Om zelf de pluggen er aan te zetten, moet je echt weten wat je doet en je moet er ook spciaal gereedschap voor hebben.
Dus lijkt me het voorstel van @Nick83 een goed plan.


Hi @Fcjstuiver, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op dit moment worden monteurs alleen ingezet voor storingen (die eerst buitenshuis geprobeerd worden op te lossen) en aansluitingen waarbij het echt niet zelf aangesloten kan worden. Voor kabels leggen kunnen nu inderdaad geen monteur aansturen. Dus mocht het 3e keer geen scheepsrecht zijn, dan zou ik het inderdaad eerst proberen met een kabel gewoon over de vloer.

Welke foutcode krijg je trouwens? En heb je hiervoor al de stappen geprobeerd op de website gevolgd om het (misschien) op te lossen?


@Fcjstuiver, ik zie geen reactie meer in dit topic. Is de foutcode/het probleem inmiddels opgelost?


Reageer