Skip to main content

Eén van mijn tv ontvangers bleef veel hangen en deed niets meer. Hierdoor moest ik heel vaak de stroom er afhalen. Nu is op de ontvanger het plastic van de aansluiting kapot gegaan. Daardoor blijft het stroomkabeltje niet goed in het apparaat en valt de stroom er heel regelmatig uit.

Graag ontvang ik een nieuw exemplaar.

met vriendelijke groet,

René Wijnhorst

Ha @Aansluiting tv kastje kapot, welkom! Niet handig natuurlijk! Ik wissel hem graag om voor je. Gaat het om de ontvanger met serienummer -494 of -457 op het einde? Dit staat onderop de ontvanger. 


Het gaat om serienummer -457. Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

René Wijnhorst


Dank je, Aansluiting! Ik heb de collega's van de logistieke afdeling verzocht om een nieuw exemplaar op te sturen. Je krijgt bevestiging per sms en e-mail zodra dit is gebeurd. Ik kom er dan ook nog even bij je op terug hier. 


Hartelijk dank. Ik zie het wel komen.


Het is inmiddels al 2 weken geleden, ik heb nog niets vernomen van het opsturen van een nieuw exemplaar? Wanneer kan ik het verwachten?


Oh, excuses @Aansluiting tv kastje kapot! Dit had al lang en breed gebeurd moeten zijn. Ik heb contact gezocht met de logistieke afdeling voor navraag. Zij geven aan dat, op het moment dat zij er mee bezig waren, de ontvanger al enige dagen actief stond, zonder uitval. En daarom hebben zij geen vervangend apparaat opgestuurd. Ik ga even kijken of ik dit zelf voor je kan regelen. Daarvoor is het dan het handigst als je de desbetreffende ontvanger loskoppelt van het stroom en hem dan zo laat staan. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier makkelijker mee aan de slag. 


Dan is hij nu afgekoppeld.

hoe lang moet ik hem afgekoppeld laten?

ik vind dit wel enigszins raar eigenlijk, want ik heb aangegeven wat er kapot is en als het stekkertje dan toevallig een poosje wel blijft zitten…

groet, René Wijnhorst 


Dank je, René. Ik ben het daarmee eens, maar in de praktijk is het dan sneller om het op deze manier alsnog gewisseld te krijgen versus er opnieuw bij de logistieke afdeling achteraan te gaan. Ik zie dat je de ontvanger inmiddels weer aangesloten hebt, en dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest in mijn vraag. De bedoeling was dat je hem ontkoppeld laat tot ik de omruil heb kunnen uitvoeren. Dat lukt dus op dit moment even niet omdat hij nu weer aangesloten staat. Zou je hem nog een keer willen ontkoppelen en dat dan hier weer willen aangeven. Dan kan ik dit vandaag met je afronden.


Het klopt dat ik hem weer aangesloten heb ja. Ik wilde gisterenavond toch wel tv kijken…..

ik trek nu de stekker er weer uit. Ik verwacht dan wel dat ik vandaag een bericht krijg dat het geregeld is. Hij viel gisterenavond overigens ook weer even uit. 


Excuses voor mijn vertraagde antwoord. Het is geregeld, @Aansluiting tv kastje kapot. De nieuwe ontvanger gaat vandaag op pad. Hij wordt dan morgen bezorgd bij een servicepunt. Je krijgt, later vandaag, per e-mail en sms nog een bevestiging met alle info erin. En dan morgen nog een sms zodra de nieuwe ontvanger op het servicepunt is.