Skip to main content

Ik heb een paar opmerkingen over het nieuwe kastje. 

1) De terug-knop zou je uit het menu moeten halen, maar dat lukt niet. De enige manier om vanuit het menu terug te komen naar de zender die je kijkt is twee keer op gids drukken. Of het zender nummer opnieuw ingeven, maar dan moet je die wel weten

2) Ondertiteling werkt niet op buitenlandse zenders. Dat is wel nodig nu teletekst ondertiteling er niet meer is. 

3) Ik mis de optie om een zenderlijst te maken, nu moet ik door alle zenders zappen 

4) Het switchen van zender duurt te lang, soms wel 3 seconden 

​​​​​​5) Nog iets wat ik mis. In het oude systeem kon je in de gids, als je een tweede keer op Gids drukte, een verticale lijst van 1 zender krijgen. Die mogelijkheid zie ik nu niet. Is heel onhandig als je snel door een zender wil browsen om te kijken wat er komt. 

6) Diverse opnames kunnen niet meer afgespeeld worden. Nu lees ik dat dit komt omdat die met een glasvezelkanaal zijn opgenomen. Ten eerste is dat niet gezegd door de klantenservice, ten tweede vraag ik me af, waaron er bij de opname dan niet gewoon naar de lagere kwaliteit doorverwezen wordt. 

 

Ik hoop dat ik hier een reactie van de KPN krijg, want door de klantenservice werd ik met mijn problemen naar hier doorverwezen. 

@FranKWel Welkom op het forum.

En bedankt voor het doorgeven van je feedback. 

De meeste issues die je noemt zijn inderdaad bekend. Van punt 4 kan ik ook zeggen dat er op dit moment aan wordt gewerkt.

Voor wat betreft punt 5 is de wens bekend, alleen is het nog niet zeker of dit er inderdaad weer komt. 

Het is natuurlijk een nieuw product, daar moeten we nog aan wennen! 

Ook zullen er de komende tijd regelmatig updates komen. Hiervoor kun je ook het product update topic van TV+ in de gaten houden. 


De link van Rutger doet het helaas niet. Deze zou het wel moeten doen:

https://forum.kpn.com/product-updates/tv-box-update-naar-android-os-build-0-14-0-kpn-menu-1-87-2-583629

 


@Joris62 Sorry, je hebt gelijk! Foutje van mijn kant, ik heb de link aangepast! 


Ik heb vandaag de nieuwe kpn tv+ geplaatst en buiten de genoemde issues vraag ik me af waarom 661 tot 669 niet te zie zijn terwijl ik dit wel had en dit niet verteld is bij de verkoop.


Ik heb vandaag de nieuwe kpn tv+ geplaatst en buiten de genoemde issues vraag ik me af waarom 661 tot 669 niet te zie zijn terwijl ik dit wel had en dit niet verteld is bij de verkoop.

Omdat op deze nieuwe box de zenders 1 t/m 10 dezelfde kwaliteit hebben als de glas hd zenders van de oude box.