Skip to main content

Hi,

 

ik kom er net achter dat het aantal zenders op de kpn itv box en de kpn app verschillen, klopt dit? Er is bv maar 1 radio zender (538) op de app te vinden en meerdere op de kpn iTV box, hoe zit dit want ik betaal voor beide (totaal 12,50 euro per maand). Daarnaast wil ik eigenlijk geen kpn tv box gebruiken omdat deze sloom is met het laden van zenders (bij het zappen) terwijl de app prima werkt, heeft kpn een abonnement zonder kastjes maar wel met app, zo niet waarom zou ik dan nog kpn tv nemen als ik voor NLZIET 7,95 betaal per maand dat ook nog eens snel werkt en een jaar terug kan kijken? Net met een hele vriendelijke klantenservice dude gesproken maar hij kon het antwoord ook nergens vinden. Wellicht dat ik hier een duidelijk antwoord krijg.

Hallo, 

Bij mijn weten hebben er nog nooit radiozenders in de app gezeten, behalve de beeldradio van 538...overigens zou je via de Play Store ook nog een radioapp kunnen downloaden.


Hallo, 

Bij mijn weten hebben er nog nooit radiozenders in de app gezeten, behalve de beeldradio van 538...overigens zou je via de Play Store ook nog een radioapp kunnen downloaden.

*Play Store op de +Box.


Het verschil in zenders tussen de app en de ITV box komt door de rechten waarvoor betaald is door KPN.
Zenders kijken via de ITV box is minder belastend voor het netwerk dan via de app.

KPN heeft momenteel geen abonnement met alleen een app om tv te kijken. Deze was er wel (KPN Play), echter  was er toen te weinig vraag naar. Mogelijk is er inmiddels wel voldoende vraag naar een abonnement met alleen een app om tv te kijken.

NLZIET á 7,95 per maand word binnenkort 8,95 per maand (of 95,40 per jaar). NLZiet Exta word 10,95 (of 119,40 per jaar). Lees wisselende berichten over de snelheid / kwaliteit van de app / streams.

Als je voldoende hebt aan NLZiet (14 dagen gratis testen), dan is dat een optie.
NLZiet kan op twee apparaten tegelijkertijd gebruikt worden en je kan met vijf apparaten per dag inloggen.

Mocht je de Sagemcom DIW7022 gebruiken dan worden er momenteel regelmatig updates uitgebracht waardoor de verwachting (en bedoeling) is dat de werking van de ontvanger nog verbeterd.


Hoezo betaal je voor beide.…

Welke beide. Je betaalt één keer voor de dienst. 

Via de tv ontvangers waar onder de nieuwe TV+ levert kpn ook 40 radiozenders (regionale en lokale niet meegeteld). En 50 nonstop kanalen van Stingray. 

Via de losse app in smart-tv, streaming apparaat, mobiel apparaat en laptop zijn geen van die radiozenders beschikbaar. 538 heeft ook een tv kanaal.