Skip to main content

Ik probeer het opnemen pakket te nemen, maar dat is nog niet zo eenvoudig.

Via mijn KPN ontvanger heb ik de aanvraag gedaan, maar blijkt volgens de helpdesk iedere keer geannuleerd te worden.

Ook na 3 keer hier over gesproken te hebben in de chat, is het niemand gelukt om KPN iedere maand 4,99 rijker te worden vanaf mijn banksaldo.

 

Wat nu?

Hallo @ErVee ,

Kun je niet een extra ontvanger erbij bestellen? Want met twee ontvangers heb je standaard het opnemenpakket er gratis bij. Een extra ontvanger kost 5 euro per maand.


Ja, dat is wel een goed idee, alleen doet ook MijnKPN het niet 100%.

De facturen komen prima door, maar als ik meer wil bestellen blijft het scherm leeg.

Ben dus afhankelijk van menselijk contact.


Als het niet lukt via Mijn KPN, dan kun je ook bellen of chatten. 
 

 

KPN is hiervoor tot 20.00 gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Hallo @ErVee ,

Kun je niet een extra ontvanger erbij bestellen? Want met twee ontvangers heb je standaard het opnemenpakket er gratis bij. Een extra ontvanger kost 5 euro per maand.

Dat is bij Hussel zo. Niet bij de oudere abonnementen.

Ik heb ook 2 ontvangers. En ik betaal nu ook voor opnemen. 


Ik heb een gloednieuw abbo, dus voor mij zal een 2e ontvanger wel werken.

Maar ik heb via de KPN chat dit te horen gekregen, dus ik moet het afwachten:

Wat jammer om te horen dat de aanvraag afgewezen wordt! Ik zie dat mijn collega aangeeft een ticket aangemaakt te hebben voor de technische afdeling achter ons bestelsysteem. Deze is helaas nog niet afgehandeld, dus het is voor nu nog even afwachten.

Het ligt niet aan het opname pakket zelf, maar echt aan het bestellen op zich. Dus ook al is het slim bedacht, een tweede ontvanger bestellen helpt ook niet.


Probleem is verholpen door KPN techneuten.

Ik kan opnemen, bedankt.:thumbsup: