Skip to main content

Geacht mevrouw/ heer,

Onze verhuizing gepland op 21 september ’20 naar een nieuwbouwwoning. Al in een vroeg stadium contact opgenomen met KPN Netwerkplanning.  Deze adviseerde mij, in verband met de planning, vier weken van tevoren de verhuisdatum aan hun door te geven. De verhuizing heb ik 4 weken van tevoren doorgegeven aan KPN Netwerkplanning en bij KPN-provider 0800 0402.                                                We hebben de verhuizing KPN internet/tv en telefoon aangevraagd voor 22 september ’20. Gezien de aanleg steeds maar verder verschoven werd heb ik herhaaldelijk medewerkers gebeld voor het opwaarderen van mijn gsm bundel. Gezien de aanleg niet op de gewenste datum aangelegd kon worden heb ik nog op 18 september met 0800 0402 contact opgenomen, de medewerker heeft mijn bundel opgewaardeerd en heeft voor maandag 21 september mij een noodpakket besteld. Deze zou afgeleverd worden op maandag 21 september bij de Gamma te Panningen maar mooi niet dus. Op 28 september weer contact opgenomen met 0800 0402 i.v.m. opwaarderen bundel. Deze medewerker kwam met de mededeling dat er in het systeem geen melding was gemaakt van een verhuizing. Vraag mij af hoe dit mogelijk is dat dit bij de 4de medewerker pas opgemerkt werd. Samen met de medewerker de verhuizing doorgenomen. Ook heeft hij het noodpakket voor ons geregeld. Onze woning is goed geïsoleerd waardoor radiosignalen moeilijk te ontvangen zijn dit geld ook voor Digitenne, zeer wisselende ontvangst.

De volgen de data ’s zijn de revue gepasseerd, aanleg/invoeren glasvezelkabel, in week 36 E-mail 28 juli, week 37 E-mail 3 september, week 42 E-mail 21 september, week 46 E-mail 20 oktober E-Mail.

Dinsdag 24 november ’20 stonden twee monteurs aan de deur, die de glasvezelkabel kwamen invoeren, ik was stomverbaasd maar positief verrast. Zijn gekomen zonder een afspraak te maken met het risico dat ze aan een gesloten deur stonden. Het invoeren van de glasvezelkabel en het plaatsen van de benodigde apparatuur was binnen een uur gebeurd.

TV en internet aangesloten, alleen de telefoonaansluiting werkte niet, gebeld met 0800 0402 service. Maandag 30 november ‘20 is de netlijn in gebruik. Deze stond gepland op 30 juni 2021. Ik krijg nog e-mail van jullie over de planning van de aansluiting. E-mail van 1 december verhuizing gereed maken op 3 december ’20.

Vanaf 21 september tot 24 november geen gebruik kunnen maken van TV, met internet was zeer omslachtig het vaste nummer in Sittard was al vroegtijdig afgesloten, ik had dit nummer doorgeschakeld naar mijn GSM. 

Alles bij elkaar heeft het mij veel tijd, veel telefoneren en ergernis gekost dit kun je bij een verhuizing er niet bij hebben.

Een tegemoetkoming vanuit KPN lijkt me hier wel op zijn plaats....                                                  Het abonnement is elke maand volledig afgeschreven.

Met de vriendelijke groeten,

Jan Schrijen

 

Klantnummer:

GSM (...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Goedenavond @glasvezel aansluiting, welkom! Uw gegevens kunt u voortaan maar beter geven als een moderator van KPN hierom vraagt. Nu kan iedereen ze zien. Die zal dan erom vragen in een privébericht aan u. Daar bedoel ik het klantnummer, uw mobiele nummer en uw e-mailadres mee. Bedoel ik niet negatief hoor.


Hoi @glasvezel aansluiting, welkom hier. 

Wat een verhaal zeg. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie dat je heel veel contact hebt gehad. Alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren. Fijn dat het nu eindelijk opgelost is. Daar ben ik blij om. Nu wil je graag een vergoeding. Dat kan ik mij voorstellen. Ik zal je zo een privébericht sturen met een voorstel.