Skip to main content

Ik zou ook graag een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen maar krijg steeds een foutmelding(zie afbeelding). Ik kan mijn tv ontvanger niet meer uitzetten en is al tijden lastig. Hij was eerst gekoppeld aan onze tv, wat nu niet meer lukt via de juiste stappen van de pagina. Graag hoor ik hoe ik toch aan een nieuwe afstandsbediening kan komen...

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Rborst, ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en zie dat er inmiddels een afstandsbediening naar je toe is gestuurd. Als het goed is, heb je deze ook al in gebruik. Via de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402 heb je het snelst nieuwe apparatuur. 

Het forum is vooral een plek waar KPN klanten elkaar van hulp voorzien en indien gewenst springt een moderator bij voor hulp. 


Hoi Jeroen, dit klopt inderdaad. Later ook gebeld omdat we niets meer konden. Daarna was het snel opgelost, wat heel fijn is. Echter wel verwarrend dat er op de site staat dat je dit zelf online kan aanvragen en dit vervolgens toch niet werkt. Zelf wil ik niet te snel bellen en het zelf proberen op te lossen, dit was echter niet zelf op te lossen hoewel de site dit wel aangaf. Misschien prettig voor anderen om dit aan te passen? Fijne dag :)


Helaas komt het voor dat de online tool niet altijd goed werkt. De mensen van de techniek werken hard aan de stabiliteit.Â