Skip to main content

Hallo Kpn klanten service, wilde vandaag wk handbal even kijken dus denk activeer ziggo totaal pakket, kan niet per wedstrijd…. zit inmiddels een uur te wachten, wedstrijd ong voorbij...geen extra zender in beeld en actief. Heb wel eerder gedaan, en veelal direct zichtbaar… of zoals jullie aangeven binnen max 15 min….. maar nu dus niks van dat…. 

 

staat elke keer in beeld, dat er nog een wijziging of order loopt?! Heb opnieuw opgestart meerdere malen, modem ook, reset zoals hierboven weergegeven.. niks helpt.…

chat geopent, druk druk druk.. niet doorheen te komen

gebeld, idem.. meer dan een half uur wachten.. heeft weinig zin....

 

voor nu heeft het weinig zin meer… aangezien de wedstrijd waarvoor ik dit deed ong afgelopen is…. dus  ik verzoek vriendelijk de 15 eur ‘niet Te activeren’ of wel niet op factuur te zetten, die ga ik nl niet betalen.

 

dank vast voor reactie en juiste verwerking

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Ray78, welkom! Dit is wel heel onfortuinlijk! Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 


Hoi Marcia, heb ik gedaan, graag verneem ik verder. 
Wat mij betreft is oplossing simpel, door die 15 eur niet in rek te brengen. Uren later, maar niet meer nodig, waren de zenders wel actief. Maar gebruik verder niet…. ik wilde wk finale even kijken, maar helaas. Gr Raymond


Ik kan de kosten niet niet in rekening brengen, maar ik kan de kosten wel vergoeden, zodat het tegen elkaar wegvalt. Dat heb ik bij dezen gedaan! Let je er zelf op dat je het zenderpakket ook weer beëindigt?


 Let je er zelf op dat je het zenderpakket ook weer beëindigt?

Je bent me voor, Marcia. Wou ik ook net aangeven. Zet het op 16 januari even in je agenda. “Ziggo sport pakket uitzetten”.


Goed bezig, Peter! :wave_tone2:


Bedankt Marcia en Peter, netjes opgeloste 👍

ik maak een reminder weer uit te zetten… kan dat overigens niet meteen??


ik maak een reminder weer uit te zetten… kan dat overigens niet meteen??

Nee. De minimum afnametijd is 1 maand (dus bv van 15 dec t/m 15 jan.). Daarna kan ie per direct uitgezet; er is bij een pakket geen opzegtermijn van een maand. En je betaalt per dag dat ie aan staat. Dus als je het 'pas’ de 18de zou doen betaal je voor 2 dagen het pakket.


Ah vandaar duidelijk, maak ik een reminder, prettige dag verder👍