Skip to main content

Bij het aan willen zetten van Ziggo Sport Totaal verschijnt de foutcode stb-wg-14.

Via de app Mijn KPN lukt het ook niet. Alles al gereset en de ontvanger van nieuwe software voorzien, helaas bood ook dit geen soelaas.

Hallo @MdV78 ,

Gaat het jou om de Formule 1 race van vandaag? Die kun je eventueel ook gratis volgen via RTL-Duitsland. 


Goedemorgen @Noordzee 

Bedankt voor de tip. Gaat inderdaad om de F1. Als Ziggo niet lukt heb ik in ieder geval een alternatief.


Hi @MdV78, ik zie dat @Noordzee je al voorzien heeft van een alternatief! Heel mooi, maar het zou uiteraard nog mooier zijn als je Ziggo sport totaal gewoon zonder problemen aan zou kunnen zetten :wink:

Is het inmiddels gelukt of krijg je deze foutmelding nog steeds? Heb je ook al geprobeerd om dit zenderpakket aan te zetten via je MijnKPN account en zo ja, wat gebeurt er dan? 


@Maja_  helaas nog steeds niet gelukt. Via de Mijn KPN account krijg ik per mail een bestelbevestiging. Maar vervolgens is er geen verandering. 


Ook na de bevestiging een nieuwe reset gedaan?  Moet normaal gesproken na zo’n 20 minuten wel werken. 


@Noordzee ja reset gedaan maar blijf dezelfde foutcode krijgen helaas


Jammer @MdV78 ,

Om 17.15 begint de voorbeschouwing op RTL-Duitsland. Een alternatief voor Ziggo Sports. 


@Maja_  helaas nog steeds niet gelukt. Via de Mijn KPN account krijg ik per mail een bestelbevestiging. Maar vervolgens is er geen verandering. 

Hmm, ik zie ook géén bestelling terug in onze systemen, heel vreemd dus dat er wél een bestelbevestiging is gemaild. Ik stuur je even een vervolgvraag via een privébericht omdat ik graag wil uitzoeken waar het mis gaat hier.

Heb je nu voor deze wedstrijd weinig aan, maar het lijkt me toch wel erg handig om dit voor de toekomst opgelost te krijgen!


Er is nog maar één race. Dan kan je goedkoper die ene volgende week gewoon via Sport On Demand nemen denk ik. Daarna is er namelijk minimaal 3 jaar, maar ik denk langer, geen Formule 1 meer via Ziggo Sport.

Dus waarom zo aan het einde nog een abo op het pakket willen???

À 14,99 met minimale afname van 1 maand. Ook nog eens.


Ik zie dat er gisteren een korte verstoring was waardoor het bestellen van zenderpakketten niet mogelijk was. De verstoring was niet binnen het iTV domein, dus ik weet er helaas geen details over.


@Jeroen-bart Engelen dank voor je bericht. 

Als het goed is moet het morgen allemaal voor elkaar zijn. Even afwachten  nog..


Ik zie dat het nog steeds niet gelukt is @MdV78, maar ook dat jouw situatie door is gezet naar een achterliggende afdeling. Hopelijk hebben ze het daar snel gefixt! 


@Maja_ 

Opgelost! Dankjewel!


Ah, ik zie hem nu actief staan inderdaad! :smiley: Top :blush: