Skip to main content

Goedeavond, 

 

Probeer mijn nieuwe Philips tv 65pus7304 te koppelen met de afstandbediening D3 van kpn. Heb 3 cijferige codes geprobeerd en de 2 cijferige. Maar tot op heden kan ik alleen de tv aan en uit zetten. 

Graag hulp. 

 

 

Beste @Hightower 

Je kunt hier kijken welke code je moet hebben voor jou PhilipsTV. 


 

Beste @Hightower 

Je kunt hier kijken welke code je moet hebben voor jou PhilipsTV. 

Dank je Dennis maar helaas werkt deze 3 cijferige code niet. En de andere 4 ook niet. 

 

Iets anders? 


Met Philips TV's heb ik altijd het meeste ‘succes’ met de D3 met code 525.

  1. Houdt de STOP knop ca. 5 sec. ingedrukt totdat de led 2 X rood knippert
  2. Typ 525 in; ledje knippert 2 X te bevestiging
  3. Probeer nu i.i.g. TV aan/st.by en volume. (source vindt ik minder noodzakelijk op de kpn ab)

Een andere code voor Philips met redelijke succesrate qua functies: 441


Goedenavond @Hightower, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat onhandig dat het nog niet gelukt is! Heb je alle codes op de website geprobeerd die bij Philips kunnen horen? Als je namelijk niet het modelnummer invult dan krijg je een stuk of 50 :flushed: Daar moet toch één van werken lijkt me? Heb je de tip van Peter al getest?

In ieder geval, ik hoor graag of het je inmiddels gelukt is. Let er ook op dat de lampjes op het juiste moment gaan branden!


Goede avond, 

 

Als ik de AB gebruik dan kan ik wel in kpn zelf komen. Maar daarbuiten de menu's van de tv zelf dus niet en daar heb ik dan weer de AB van Philips voor nodig. 

Heb code 401 geprobeerde en nog 5 eerder genoemde codes. Ook snelcode 10 en 20. 

 

Dus we zijn nog niet veel verder. 


@Hightower je kan de afstandsbediening niet voor álles gebruiken helaas (vooral bij smart tv's niet). Wat kan je er op dit moment wel mee? Kan je de televisie aan/uitschakelen, zappen, volume regelen? Dan is de afstandsbediening gekoppeld.


@Susan_ goedemorgen,

 

Daar was ik al bang voor haha. Toch bedankt voor je hulp. 

Las ook eens iets over een andere AB vanuit kpn.

Als je nog wil of kan reageren daarop dan graag en anders een slot erop. 

 

Groeten HT


@Hightower, zeker er zijn al nieuwere varianten. Je kan via deze website een nieuwe afstandsbediening aanvragen om te kijken of dat het probleem is!:wink:


@Susan_  zojuist een nieuwe besteld via de door jou aangegeven link.

Hou je op de hoogte als deze binnen is. 

Alvast bedankt. 

Groetjes


@Susan_  zojuist een nieuwe besteld via de door jou aangegeven link.

Hou je op de hoogte als deze binnen is. 

Alvast bedankt. 

Groetjes

Een 'universele'- KPN ab waarmee je zowel het menu van iTV als het volledige menu van de Philips-tv is er niet. Om alle menu-opties van de tv te benutten zul je naar bijvoorbeeld een Logitech Harmony moeten kijken. Of toch 2 ab's gebruiken. Ik heb een Harmony gehad maar na een paar jaar zijn die dingen ook "op". Ik heb geen nieuwe meer gekocht.


Goede avond, 

 

Als ik de AB gebruik dan kan ik wel in kpn zelf komen. Maar daarbuiten de menu's van de tv zelf dus niet en daar heb ik dan weer de AB van Philips voor nodig.

Dit klopt helemaal. De ab van KPN ondersteunt op een televisietoestel alleen aan en uitzetten en het volume. Bronkeuze kan evt. ook.

Voor de overige functies van de TV, zoals diens eigen menu's en de Smart-apps, dien je de originele Philips ab te gebruiken.

zojuist een nieuwe besteld via de door jou aangegeven link.

Welke heb je besteld?? Dat is voor de functies (menu's, smart) van je TV zinloos. Alle kpn ab’s ondersteunen alleen volume, aan/uit en bronkeuze op een TV. Meer niet.


Hallo @PeterG @Edwin_Merks @Susan_ ,

 

Gisteren al de nieuwe AB binnen gekregen. En van 2 naar 1 AB gegaan met de nieuwe. Dus compleet zinloos was het niet. 

Bedankt voor de hulp en er kan wat mij betreft een slotje op. 

 

Groetjes HT


Hallo @PeterG @Edwin_Merks @Susan_ ,

 

Gisteren al de nieuwe AB binnen gekregen. En van 2 naar 1 AB gegaan met de nieuwe. Dus compleet zinloos was het niet. 

Bedankt voor de hulp en er kan wat mij betreft een slotje op. 

 

Groetjes HT

@Hightower : dus je kunt nu alle functies van de tv bedienen met de ab van KPN? Ik heb ook een Philips tv en ben dan toch benieuwd welke ab je hebt gekregen/gekocht?


Had normaal de standaard Philips AB en kpn AB. 

Nu hebben wij een AB ontvangen die voor ons prima is gezien ons tv gebruik. Wij hebben veel Netflix aan en kijken zo nu en dan tv. 

 


Reageer