Skip to main content

wordt mijn abonnement verhoogt  doordat gratis digitenne  ontvanger 5€ gaat kosten ?

 

Heeft u nu een gratis digitenne ontvanger dan? Daar moet u dat toch eerst eens wat meer over vertellen. Hoe komt u daar aan?


Hallo Ik heb al vele jaren gratis digitenne ,eerst 3 kaarten ,die zijn inmiddels vervallen ,nu nog 1 digitenne ontvanger gratis en digitenne abonnement gratis, 

mijn abbo prijs is 69,50, maar ik kreeg een mailtje van kpn dat ik 3 maanden gratis een pakket kan kiezen,

als daar op in ga staat er direkt dat mijn abonnement naar 74,50 gaat en dat mijn digitenne ontvanger 5 € gaat kosten , hoe komt dat !!


 


Je moet kiezen voor "Extra opties wijzigen of toevoegen". Niet voor "Abonnement wijzigen".

Dat gratis ... vergeet dat ff. KPN is geen filantropische instelling die dingen gratis weg geeft. U heeft een Alles-in-1 pakket waar 2 ontvangers bij horen. Daar betaald u gewoon voor met de prijs van het pakket.

Als u ziet staan dat je ontvanger plots 5 euro gaat kosten, dan is er of sprake van een verlenging naar Hussel. Of van een fout op de site.

Welk pakket heeft u overigens gekozen of wilt u kiezen? Want niet alle pakketten zijn 3 maanden gratis.


Als je één digitale tv ontvanger hebt en je neemt een 2e af, kost deze bij Hussel 5 euro meer, maar dan krijg je het opnemenpakket gratis.

Als je 1 digitale tv ontvanger hebt en je gaat één Digitenne kastje nemen, is het abbonement voor Digitenne gratis maar je betaald wel voor het kastje. Helaas blijf je dan ook voor het opnemenpakket betalen die alleen werkt op digitale tv.

Volgens mij kost een 2e kastje in uw abbonement niets maar betaal je los voor het opnemenpakket


Rechts boven staat KOSTEN STRAKS  en dan heb ik nog niks ingevuld, ik heb een aantal "gratis” dingen gezien ,maar ik heb niks met turks/hindi/duits enz


Als je één digitale tv ontvanger hebt en je neemt een 2e af, kost deze bij Hussel 5 euro meer, maar dan krijg je het opnemenpakket gratis.

Als je 1 digitale tv ontvanger hebt en je gaat één Digitenne kastje nemen, is het abbonement voor Digitenne gratis maar je betaald wel voor het kastje. Helaas blijf je dan ook voor het opnemenpakket betalen die alleen werkt op digitale tv.

Volgens mij kost een 2e kastje in uw abbonement niets maar betaal je los voor het opnemenpakket

Als je mijn schermafdruk ziet zie je 1 digitale ontvanger gratis 1 digitenne ontvanger gratis opnemen pakket gratis, ik wil verder niets veranderen ,maar krijg van de kpn mail dat ik voor 3 maanden gratis een pakket kan bekijken,zonder verplichting ,maar voor dat iets uitgekozen heb ,wordt mijn abbo met 5€ verhoogt ,omdat ik dan voor mijn gratis digitenne kast moet gaan betalen , zie tweede screendump

 


Hoi @earoest, bij een aanpassing (extra zenderpakket) zou het hele abonnement precies hetzelfde moeten blijven t.o.v. van voorheen. Welk zenderpakket gaat het precies om? Ik zal het ook vast aan kunnen zetten. Daarnaast heb ik nog even naar je pakket gekeken; wordt het vaste telefoonnummer nog gebruikt? En Spotify Premium? Misschien dat een verlenging naar een nieuw pakket nog voordelen kan bieden.


Hallo , ik had hierboven een schermafdruk geplaats ,waar op staat “kosten straks” en als je daarop klikt staat er duidelijk dat mijn gratis digitenne kast 5€ gaat kosten , terwijl ik nergens om vraag of aangeklikt heb, ik was aan het kijken wat ik "gratis” kon zien voor 3 maanden ,maar ik heb geen interesse in turks/Hinde /Duitse  kanalen, maar vroeg mij wel af hoe dat zit dat mijn gratis kast 5€ zou moeten gaan kosten.


@earoest Ik denk dat dit te maken heeft met dat het nog een ouder pakket is (2012). Misschien wordt deze wijzigingen daardoor niet goed opgepakt. Het lijkt me het beste dat ik dat voor je in orde maak. Uw pakket zal verder precies hetzelfde blijven zoals dat nu ook staat.


Reageer