Skip to main content

Dag lissa,

Ik heb mijn abonnement aangepast op 20 November na dat ik gebeld heb kreeg eindelijk op de 15e

de nieuwe overeenkomst, maar ik zie dat op Mijnkpn nog steeds niets is aangepast na mijn nieuwe 

abonnement waarom doet de KPN niks.

*admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik neem het even van Lisa over @ed2018. Als je zelf een vraag hebt mag je altijd een eigen topic aanmaken. Dit hebben we nu even voor je gedaan. Zo houden we het overzicht en kunnen we iedereen goed helpen :) 

Ik begrijp dat je jouw abonnement aan hebt gepast en hier ook een bevestiging van hebt gekregen, alleen zie je dit nog niet terug in MijnKPN. Het kan heel goed dat je MijnKPN account er iets langer over doet om weer bij te zijn. Wat op de bevestiging staat is leidend. Niet datgene wat je in MIjnKPN ziet. 

Ik zie in mijn systeem dat er op dit moment nog een wijziging bezig is. Zodra de wijziging is verwerkt gaan we MijnKPN ook updaten. Maar zoals gezegd kan dit wat vertraging oplopen. Een klein beetje geduld is het enige dat we nodig hebben. 
 


Diep en diep triest, afspraak gemaakt zouden vandaag om  11 uur terug bellen niemand belt zelf maar weer gebeld, gisteren om

17.45 uur 45 min aan de lijn gehangen er wordt van alles belooft maar gebeurt niks ja je krijgt te horen is in behandeling ik zou het bijna geloven. 

Inmiddels loopt dit al van 9 November het is weer het zelfde liedje als 2,5 jaar geleden, inmiddels een klacht in gediend, dit is volgens mij kontrackt 

breuk je sluit een kontrackt af met kpn maar die leverd niet nu nog maar even een paar dagen wachten, en anders maar eens kontackt op nemen  met mijn advocaat, nog maals diep en diep triest. 

 


Het lijkt inderdaad niet helemaal soepeltjes te verlopen met je wijziging. Ik heb nu begrepen dat mijn collega de originele aanvraag heeft geannuleerd zodat we de wijziging opnieuw in kunnen leggen. Het is inderdaad in behandeling nu. Ik snap dat dit jammer is, maar we kunnen helaas niet iets doen om dit proces te versnellen. We zullen nog eventjes moeten wachten.


Uw bestelling met ordernummer ARMOR-1903944-1is geannuleerd

 

Uw bestelling is geannuleerd omdat er al een bestelling is geplaatst.

Zo zijn we weer bij af

 


Kijk op dit moment niet te veel naar de communicatie die je ontvangt. Dit zijn allemaal automatische processen. We zijn er mee bezig en houden jouw bestelling in de gaten. Dat is alles wat ik er voor nu over kan zeggen. Het komt goed, alleen de vraag is even wanneer. Dat is nog niet duidelijk.