Skip to main content
Beantwoord

Abonnement aanpassen lukt niet, ben al dagen bezig en krijg telkens een fout melding👌🏻.

• July 7, 2020
  • 9 reacties
  • 152 keer bekeken

Freddy1959
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Waar het aan ligt dat is overduidelijk, blijkbaar kunnen ze de technische problemen bij KPN niet oplossen, of is het bewust🤔. Het lijkt allemaal geweldig en eenvoudig. Helaas het tegendeel komt veel eerder in beeld.  Het is zeker een verbeterpunt!. Indien het zo blijft dan is een (O)Verstappen moment dichter in beeld.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Freddy1959 ,

Vervelend dat het systeem niet meewerkt. 

Je kunt jouw gewenste wijziging ook op andere manieren aanvragen. Het simpelste is om te bellen naar 0800-0402. 

Andere opties zijn de chatfunctie of langslopen bij een KPN-winkel. 

Succes! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 8, 2020

Hallo @Freddy1959 ,

Vervelend dat het systeem niet meewerkt. 

Je kunt jouw gewenste wijziging ook op andere manieren aanvragen. Het simpelste is om te bellen naar 0800-0402. 

Succes! 

Freddy1959
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • July 8, 2020

Het systeem werkt al dagen niet mee, werkt het bewust niet goed🤔, van zo’n bedrijf als KPN mag je verwachten dat het werkt zoals het moet. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Freddy1959, we zorgen er natuurlijk niet bewust voor dat een bestelling niet geplaatst kan worden, dat levert ons niks positiefs op namelijk :wink: Wél zijn we op dit moment stapsgewijs al onze klanten aan het overzetten naar een nieuw bestelsysteem. Als klant merk je geen verschil tussen de oude en de nieuwe situatie, maar tijdens het overzetten kan er wel voor kortere periode geen bestelling worden geplaatst. Het kan zijn dat dit er de reden van is dat het bestellen bij jou niet goed gaat!

Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice zodat je bestelling vanaf onze kant doorgevoerd kan worden? Zo nee, dan wil ik je wel aanraden om dit te doen, zodat 1 van mijn collega's je hier verder mee kan helpen :slight_smile:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 10, 2020

@Freddy1959 

Is het aanpassen van jouw abonnement al gelukt via één van deze mogelijkheden? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile:

Freddy1959
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • July 14, 2020

Het aanpassen is nog steeds niet gelukt,

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik zie dat je vanmorgen met de klantenservice hebt gebeld, en dat het wél is gelukt :slight_smile:

Freddy1959
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • July 15, 2020

Ik heb niemand gebeld, blijkbaar is het via het forum geregeld 🤔. Zeg het maar, ik vind het nog steeds een wonderlijke situatie. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah pardon, het valt me nu pas op dat de collega die de bestelling voor je heeft doorgevoerd, niet bij de telefonische klantenservice werkt maar inderdaad een forum collega is. Het was mij niet duidelijk dat je een nieuw topic hebt geopend,  -waardoor er nóg een collega met jouw situatie aan de slag is gegaan- in plaats van hier verder te gaan :wink: Fijn dat Susan het voor je heeft geregeld!