Skip to main content

Goedemorgen KPN,

Ik heb sinds 12 november kpn in huis. Internet/TV.

Nu zie ik jullie leuke Black Friday deal. Pis ik ff naast de pot zeg.  Ik wil ook graag zo'n mooie Philips SmartTV als welkomscadeau. 

Of zeggen jullie zeg op en sluit weer aan? Maakt mij niet uit. Zie graag een reactie tegemoet! 

Vr gr Sandra

Hoi @Sprokkie 
Als ik je goed begrijp zit je nog in de 14 dagen opzegtermijn?
Bel dan snel 0800 0402 en probeer het eerst zonder opzeggen te regelen en anders is dat inderdaad een oplossing. (Tenzij de voorraad niet meer strekt)

Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten


Annuleren kan. In theorie. Maar dan zit je zo 2 of 3 weken zonder internet en tv. Sowieso is het maar de vraag of je meteen een nieuw abonnement af kunt sluiten. Misschien moet je eerst wachten totdat de annulering verwerkt is.

Verder: een actie heeft een begin en een eind datum. Heb je er net voor of er net na afgesloten, dan kun je gewoon niet meedoen. Zo simpel is dat.


Ha @Sprokkie, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt: elke actie heeft een begin- en einddatum, zo ook deze. Jij hebt waarschijnlijk van een andere actie gebruik gemaakt. We kunnen je niet alsnog een tv of een xBox doen laten toekomen helaas!


Hoi @obelisk en andere

Volgens mij is dat waar jij op doelde in de maak.
Citaat:
Ah, een nieuw “waarom zij wel en wij niet topic”!
:joy:


En nu? Nou, zo werkt het met acties, ze komen en ze gaan. Soms heb je geluk en soms niet. Je kon toch ook weten dat Black Friday er aan komt en had dus ook nog even kunnen wachten…