Skip to main content

Beste, 

Na het verlengen van mijn abonnement en het installeren van de nieuwe tv ontvanger had ik eerst alle opnames nog gewoon in mijn menu staan. 

Nu mijn nieuwe abonnement daadwerkelijk in is gegaan zag ik dat opnemen niet als extra dienst was meegenomen, na een dag heb ik dit aangepast. Nu is mijn vraag of ik mijn opnames nog terug kan krijgen of zijn die echt weg? 

Ik verneem het graag. 

Met vriendelijke groet, 

Rob Janssen 

Welke KPN tv decoder heeft ?

Heeft u er 1 of meer?

Of heeft u het opname pakket los?

 

Wat heeft u in uw abonnement veranderd? 

 

P.S.

Als u de DIW7022 nu heeft (KPN tv+ box) en op de kanalen 661 - 670 opnames maakte, dan kunt u die helaas niet meer zien. 

Alle overige, gelukkig, wel op de DIW7022.


Ik heb de kpn tv+ box inderdaad. 

En maar 1 box maar het probleem zit er vooral in dat ik de extra optie voor opnemen een dag later geïnstalleerd heb. Dus ik heb het altijd gehad, daarna verlengd en toen niet juist aangevinkt dus 1 dag geen opnamepakket gehad. Daarna weer aangemeld maar dan ben je alles kwijt. Mijn vraag is dus eigenlijk of dit terug gezet kan worden of niet? 


Ik heb de kpn tv+ box inderdaad. 

En maar 1 box maar het probleem zit er vooral in dat ik de extra optie voor opnemen een dag later geïnstalleerd heb. Dus ik heb het altijd gehad, daarna verlengd en toen niet juist aangevinkt dus 1 dag geen opnamepakket gehad. Daarna weer aangemeld maar dan ben je alles kwijt. Mijn vraag is dus eigenlijk of dit terug gezet kan worden of niet? 

 

Je kan beter een 2de decoder DIW7022 erbij nemen.

Dan krijg je het opname pakket er gratis bij.

2de decoder kost € 5,-- per maand (inclusief opname pakket).

Los opname pakket kost € 4,99 per maand.


Interessante discussie maar die dwaalt af van de oorspronkelijke vraag:

Nu mijn nieuwe abonnement daadwerkelijk in is gegaan zag ik dat opnemen niet als extra dienst was meegenomen, na een dag heb ik dit aangepast.

Nu is mijn vraag of ik mijn opnames nog terug kan krijgen of zijn die echt weg?  

Zodra het opnemen pakket uitgezet wordt (ongeacht hoe en waarom), dan verdwijnen alle opnames.
Dit is definitief en niet terug te draaien. Opnieuw aanzetten helpt ook niet.