Skip to main content

mijn abonnement is opgezegd en per 12 oktober. Ik krijg nu een factuur voor de periode van 18 oktober tot 19 november. Dit is heel raar. Ik heb keurige bevestiging van opzegging. ik denk dat er iets mis gaat. Ik heb de incasso alvast maar gestoneerd

Hallo  @Arne Bac ,

 

Excuses voor de late reactie en welkom op het forum. Vaak ontvang je standaard nog één factuur omdat eventuele verbruikskosten pas achteraf in rekening gebracht kunnen worden. Daarop volgt dan weer een slotnota waarop eventueel teveel betaalde abonnementskosten weer geretourneerd worden. Ik hoop dat je al duidelijkheid hebt gekregen maar mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag voor je!

 


Dag Remco, heel vervelend dit. Ik had een vast abonnement met vaste kosten. Deze factuur is van na afloop contract. Ik zie daarom ook de verrekeningsreden niet. Er zijn geen variabele kosten. Ik krijg nu hele vervelende mails en sms-jes inzake achterstand betaling die er niet is. Graag hier een klacht voor aanmaken. Graag ontvang ik ook de correctie op deze foutieve aanmaning! Tevens ontvang ik ook graag het teveel betaalde over de voorliggende maand. Graag je reactie.


Hallo Arne. Ik snap volkomen dat je daar duidelijkheid over wil hebben en het spijt mij oprecht dat de opzegging zo stroef loopt. Of er daadwerkelijk gemaakte variabele kosten gemaakt zijn maakt helaas geen verschil in de wijze van opzegging. Zodra het incassoproces dan deze weg in slaat kan ik daar niet op ingrijpen. Ik zou je dan ook willen adviseren om zo snel mogelijk eerst contact te zoeken met onze afdeling Opzeggingen en Contracten op 0800-0402. Zij zullen de status van je opzegging bekijken en ook de aanmaning in kwestie. Mochten er dan zaken niet goed gelopen zijn dan helpen ze je meteen verder met het indienden van een klacht!


Reageer