Skip to main content

Hallo,

Ik zit erover te denken om iTV uit mijn abonnement te gooien. Dit maakt het maandelijkse bedrag lager (en dwingt me wat bewuster naar TV te kijken) maar ik vraag me af wat de consequenties zijn voor mijn KPN Compleet voordelen. Heeft het consequenties of kan ik gewoon iTV eruit gooien?

Mvg,

BKO

Hi @cverhagen, dank je wel voor jouw bericht. Als je op dit moment KPN Compleet hebt, met een mobiel abonnement en Alles-in-1. dan krijg je voordelen op jouw mobiele abonnement en een gratis zenderpakket op het alles-in-1 abonnement. Als je besluit om interactieve tv te beëindigen, maar het internet te behouden, dan vervalt het gratis zenderpakket. De voordelen op het mobiele abonnement blijven gelijk. Mocht je dit graag in orde willen maken, dan kun je dit regelen via de MijnKPN omgeving of door ons bellen op 0800-0402 (gratis). We kunnen dan direct met je naar de mogelijkheden kijken en het ook meteen regelen. Als je nog vragen voor mij hebt, stel ze gerust!


Hallo @cverhagen ,

Je kunt met een goedkope ontvanger (drie tot vier tientjes) gratis naar de NPO-zenders en de regionale omroep kijken. Een moderne TV biedt deze mogelijkheid ook. Lees er meer over in dit topic : 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

 

 


Je zal een heel nieuw Hussel abonnement af moeten sluiten. Want bij het abonnement wat u nu heeft is tv niet apart te verwijderen. En compleet bestaat bij Hussel niet meer.


We hebben iTV idd eruit gegooid. TV kijken gaat nu veelal via Netflix en NPO en bevalt prima. Zelfs 5,-  entertainment voordeel waardoor we lekker Spotify konden upgraden naar een Family abo.

Thnx allemaal voor jullie reacties. 


Dat is goed om te lezen! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder. :relaxed:


Reageer