Skip to main content

Hallo,

ik wil graag live voetbalwedstrijden uit de spaanse en nederlandse competitie zien via een abonnement.

 

ik heb een KPN glasvezel pakket (internet,tv,bellen).

 

klopt het dat dit bij KPN €28 euro kost?

 

Ik zie dat dit  €15 zou zijn geweest als ik een Ziggo glasvezel abonnementhouder was.

 

mvg

Hans

Hier zie ik de prijzen van de pakketten die KPN aanbied.

 

https://www.kpn.com/televisie/pakketten.htm


Bedankt voor de link.

 

dat is dus inderdaad €28 per maand bij KPN, vs €20 bij Ziggo🤔Ziggo


Hoe komt u aan 28 euro dan?


Ik zie €12,99 voor Fox Sports en €14,99 voor Ziggo Sport Totaal.

Da’s samen €27,98.

Met vriendelijke groeten,
Hans


Misschien iets korting bij een hussel abbonementsvorm op één van de extra tv pakketten. Heeft u daar recht op?


Nederlands voetbal is inderdaad bij Fox Sports. Als je genoeg hebt aan één zender daarvan… Fox Sports 1 zit in het basispakket. Je kunt dan niet alle wedstrijden zien.

Voor die 12,99 heb je bij KPN wel álle 6 de Fox Sports zenders.

Voor Spaans voetbal heeft Ziggo Sport inderdaad de Nederlandse rechten. Ziggo Sport is bij álle providers 14,99.

Bij KPN zit Fox Sports 1 in het basispakket en bij Ziggo zit Ziggo Sports in het basispakket. Die zender is voor 90% gelijk aan Ziggo Sport Select.


Bedankt voor alle info,

maar conclusie is toch dat KPN een stukje duurder is:

€12,99 voor Fox Sports

€14,99 voor Ziggo Sport Totaal.

Da’s samen €27,98.

 

Bij ziggo kost dit 19,95 per maand,zie https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/ziggo-sport-totaal-en-fox-sports-eredivisie

 

Met vriendelijke groeten, 

Hans


Dat klopt niet helemaal:

Bij Ziggo is Ziggo sport + Foxsport eredivisie samen €19,95
Wil je buitenlands voetbal van Fox er bij hebben dan kost het je nog eens €12,95
Totaal dus €30,90

Alleen als je telefoon van Vodafone hebt dan kun je Ziggo Sport als gratis pakket kiezen en dan kosten de Foxsport pakketten €17,95 (eredivisie) en €12,95 ·internationaal) is dus €20,90

Wat dat betreft vraagt Ziggo woekerprijzen voor Foxsport.


Alle 6 de zenders van Fox Sports zijn bij Ziggo idd. ruim DERTIG euro.
Alle 6 de zenders van Fox Sports zijn bij KPN zijn 12,99

De DRIE eredivisie zenders bij Ziggo zijn 17,95
De ZES zenders heb je bij KPN dus voor 12,99

Spaans is bij Ziggo Sports inderdaad. Fox Sports heeft Nederlands en Duits voetbal.

Ach, je zit nou eenmaal bij KPN als provider. Die heeft weer als voordeel dat de klantenservice bij storing 24/7 bereikbaar is. Bij zo'n groot bedrijf als Ziggo elke dag tot 20:00 uur en dat schiet niet echt op.

Ziggo: 6 kanalen Ziggo Sport + 3 kanalen Fox Sports: € 19,95, maar met alle 6 F.S. kanalen dus € 30,90.
KPN: 6 kanalen Ziggo Sport en 6 (ALLE ZES) kanalen Fox Sports: 27,98.

LET WEL: Ziggo Sport heeft overigens doorgaans maar één wedstrijd uit de Spaanse competitie live. Dat is vandaag: Real Sociedad - Real Madrid . En soms in een week ook geen.

https://www.ziggosport.nl/programmagids/

Dus overweeg goed of je dat er (bij welke provider dan ook) voor over hebt.


Bedankt, ik zie nu ook dat er idd addertjes onder het gras zaten🙂.

Blijf sowieso bij KPN, maar goed te weten dat het niet veel uitmaakt wat prijs betreft.

 

groet Hans