Skip to main content

Worden de abonnementen Fox/Ziggo doorberekend? Wat is raadzaam voor ons als abonnees te doen?

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking en topic naar juiste categorie verplaatst

Hoi @Cwcool ,

Je post dit bij Digitenne. Bij Digitenne betaal je apart voor Fox Sports 1 en 2. Als je dat tijdelijk niet meer wilt, dan zul je deze kanalen moeten opzeggen. 

 

Als je naast een Digitenne-kastje ook Interactieve TV hebt: Dan betaal je waarschijnlijk maar 5 euro per maand voor jouw Digitenne-ontvanger. En als je dan Fox Sports 2 t/m 6 op Interactieve TV afneemt, dan krijg je Fox Sports 1 en 2 ook gratis via Digitenne. Als je dan de kanalen opzegt bij Interactieve TV, dan zijn ze ook niet meer gratis bij Digitenne. Fox Sport 1 is gratis inbegrepen bij het Basispakket van Interactieve TV.

Neem je Ziggo Sport af via Interactieve TV, bv vanwege Formule 1. Dan zou je dit ook tijdelijk kunnen opzeggen.    

Hou wel rekening met een opzegtermijn van een maand bij de aanvullende abonnementen. 

 


Ja, wordt doorberekend. Klanten van providers zeggen ze momenteel massaal op omdat er geen sport is.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2020/03/19/sport-ligt-stil-sportzenders-massaal-opgezegd/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/veel-opzeggingen-abonnementen-fox-sports-en-ziggo-sport/


Het zou gepast zijn dat KPN tijdelijk de abonnementskosten voor ziggo/fox opschort. 
 

dank voor de reacties


@Cwcool 

Vanuit jouw standpunt begrijp ik jouw opmerking. Maar KPN betaalt ook kosten voor de doorgifte van de zenders aan de zendereigenaren. Daar krijgt KPN ook geen vrijstelling van. 

 


Het zou gepast zijn dat KPN tijdelijk de abonnementskosten voor ziggo/fox opschort. 
 

dank voor de reacties

Zeg ze gewoon op @Cwcool . Dan stopt je betaling ervoor ook. Dat is ook de reden dat KPN geen restitutie geeft; je kan ze zelf stopzetten. Zeker aan Ziggo Sport moet KPN gewoon afdragen per genomen abonnement. Dan gaan ze jouw niet terugbetalen.

Providers Ziggo en T-mobile hebben ook al bekend gemaakt dat ze hiervoor geen restitutie geven.

Het is gewoon overmacht tot de macht 6.

Als de wereld weer op gang komt dan kun je ze weer nemen.


Het zou gepast zijn dat KPN tijdelijk de abonnementskosten voor ziggo/fox opschort. 

Ik begrijp dat je het graag op die manier ziet. Helaas mogen wij niet uit ons zelf zenderpakketten opzeggen. Zenderpakketten kan je zelf uitzetten via de tv-ontvanger of MijnKPN. Op de pagina ‘Zenderpakketten aan- en uitzetten’ kan je bekijken hoe je dit doet. Wij kunnen alleen een zenderpakket verwijderen uit het abonnement op jouw verzoek. 

 


Het zou fijn zijn als jullie Ziggo en fox eredivisie willen stopzetten voor mij.

 

dank.


@Cwcool 

Je kunt deze extra abonnementen alleen online opzeggen of telefonisch via 0800-0402. (Dagelijks tot 22.00 bereikbaar.) 

 

Bron : 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

 

Je abonnement bij KPN opzeggen

Wat jammer dat je op wilt zeggen! Kunnen we je misschien nog ergens mee helpen? We staan natuurlijk ook voor je klaar als je een klacht of vraag hebt. Laat je nummer achter, dan kunnen we zien wat we voor je kunnen doen. 
Heb je een probleem & zoek je een oplossing?

Direct een online oplossing

Bel ons

Dagelijks beschikbaar tussen 08:00 en 22:00.


@CwcoolJe kunt die extra pakketten zelf uitzetten via de decoder (mijn service → zenderpakketten → geabonneerd) en via MijnKPN.

“Ik” zou zeker niet je abonnement opzeggen. Naar dié informatie verwijst de info van @Noordzee namelijk… :neutral_face:


Maar bij Digitenne werkt het niet via de ontvanger. 
 

Hoe dan ook : Je kunt het beste telefonisch deze zenders opzeggen via  0800-0402. Dan is het meteen geregeld. 


Hoi @Noordzee . Ik denk maar zo dat Cwcool het over Interactieve tv heeft. Kijk naar de vraagstellling en niet per se naar de rubriek, hè :smirk: . Hij wil af van sportkanalen Fox én Ziggo.

Dit hele topic hoort m.i. niet onder 'digitenne’.

@Cwcool 

Het is in dit topic al 2 X vermeld hoe je de pakketten stop kunt zetten voor je laatste reactie hier. Lees dat; dóe dat.


Het zou fijn zijn als jullie Ziggo en fox eredivisie willen stopzetten voor mij.

Om het zenderpakket uit te zetten hebben we een aantal gegevens van jou nodig. Zou je jou naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan stoppen wij dit pakket voor jou. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

 


Het zou fijn zijn als jullie Ziggo en fox eredivisie willen stopzetten voor mij.

Om het zenderpakket uit te zetten hebben we een aantal gegevens van jou nodig. Zou je jou naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan stoppen wij dit pakket voor jou. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb helaas nog steeds geen gegevens ontvangen. Als je wilt dat ik deze zenderpakketten alsnog voor jouw stopzet, laat dan jouw gegevens achter. Je kan ook bellen naar onze klantenservice (0800 0402), zij kunnen het ook voor jou verwijderen uit het abonnement. 


Ik heb gebeld is al opgezegd.

 

Dank


Graag gedaan @Cwcool. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer