Skip to main content
Vraag

Abonnement terugzetten

  • October 26, 2019
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb net telefonisch contact gehad. Zit nog binnen 14 dagen maar kan het niet terugzetten,waarom niet?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 26, 2019

Kijk maar eens in het topic over Hussel. Er is een heleboel over te doen...


  • Auteur
  • Topper
  • October 26, 2019

 En dit krijg ik dus wanneer ik online wil annuleren. Waardeloos. Van het kastje naar de muur gestuurd. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • October 29, 2019

Goedenavond @Moniek82, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp de verwarring en misschien ook wel het ongeloof.. Wanneer een wijziging al is ingegaan, is het technisch gezien niet meer mogelijk om het pakket weer terug te zetten naar wat er voorheen afgenomen werd. Is de wijziging ingepland voor een datum in de toekomst, dan is er nog niks omgezet en kan de bestelling nog wel geannuleerd worden. Hier kan helaas niks aan gedaan worden.

Mag ik vragen waarom je jouw bestelling of wijziging wil annuleren? 


  • Auteur
  • Topper
  • October 29, 2019

Wellicht omdat ik toch mijn oude abonnement wil behouden. Zoals het in de mail stond 14 dagen bedenktijd. Die 14 dagen waren toen nog niet om. En dan zou je toch ook kunnen annuleren. Maar ook dat zou volgens de klantenservice niet mogelijk zijn. Alles moest ik online doen. En van online word je doorgestuurd naar de klantenservice. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • October 30, 2019

@Moniek82 als het nieuwe abonnement al is ingegaan kunnen we je op dit moment niet terugzetten. Volg onze updates in het centrale topic over KPN Hussel, daar houden we je op de hoogte en komen we zodra we hier meer over weten in de lucht!


  • Auteur
  • Topper
  • October 30, 2019

Nu zijn dus de 14 dagen voorbij. En dan snap ik het wel. Maar goed. De 14/15 van deze maand het ik een verandering gedaan. En dan enkel wat ik nu nog in de gaten ga houden is wanneer ik kan overstappen.Â