Skip to main content

Hallo, ik was erg ontevreden over KPN tav de problemen die ik 6 maanden had met het nieuwe menu en gids die KPN doorvoerde. Ook was ik erg ontevreden over de compensatie (1 gratis film na 6 maand ellende). Dus belde ik vorige week naar KPN om mijn abonnement op te zeggen. Toen kreeg ik ineens een aanbod: Een nieuw jaarabonnement, meer dan 100 euro korting. Ik mocht erover nadenken. Gisteravond teruggebeld en alles doorgenomen en gezegd dat ik dit wel wilde. Bevestigingsmail gekregen (met bedenktijd) en nu zie ik ineens staan dat het een hussel abonnement is geworden. Daar is in beide telefoongesprekken niet over gesproken en dat had ik eerst niet…. Waarom nu hussel en wat is het verschil met het oude wat ik had? Kan ik de korting krijgen zonder hussel?

En  bedankt he, voor de reacties @KPN


De wachtijd is ca 5 dagen.


Alle abonnementen die nu afgesloten worden zijn Hussel. Op zich is dat toch geen probleem als dit ook nog eens goedkoper is? 

Ik heb onlangs Hussel genomen,  dit scheelde mij 11 euro permaand minder. Vond dat geen probleem. 

 


Goedemorgen @jobje73!

Wat een mooi aanbod heb je gekregen! KPN Hussel is onze, zoals we dat noemen, nieuwe propositie. Alle nieuwe klanten of nieuwe jaarcontracten zijn tegenwoordig KPN Hussel, waarbij je jouw abonnement helemaal zelf kunt samenstellen. Meer informatie vindt je op onze site: KPN Hussel.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt! :blush: