Skip to main content
Geachte heer, mevrouw,



Ik heb onlangs mijn abonnement gewijzigd



Naar tv en internet snel. In de mail staat dat nu 67,49 euro zou gaan betalen. Echter dit abonnement kost 62,50 euro. Kunt u dit verklaren.



Met vriendelijke groet Henk Hermans xxxxx



xxxxx











Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy S8 smartphone.







-------- Oorspronkelijk bericht --------



Van: Klantenservice van KPN



Datum: 02-09-19 10:25 (GMT+01:00)



Aan: xxxxxx



Onderwerp: Bevestiging wijziging (klantnummer: xxxxx)





Geachte heer Hermans,



Onlangs hebt u een wijziging in uw abonnement doorgegeven. Hierbij ontvangt u een bevestiging dat wij uw wijziging hebben ontvangen.



Uw abonnement

Op 9 september 2019 wijzigen we uw abonnement in Internet en TV.



In bijgevoegde Overeenkomst vindt u alle belangrijke informatie over uw bestelling. Uw nieuwe maandelijkse abonnementskosten staan ook in dit overzicht. Uw maandelijkse bedrag bestaat uit de kosten van uw pakket en eventuele extra diensten.



U hebt de volgende wijzigingen doorgegeven voor uw extra diensten:







Toegevoegd



Verwijderd



Opnemen Pakket



0



1



Opnemen Pakket gratis



1



0







Extra diensten toegevoegd aan abonnement

Extra dienst(en) word(t)(en) direct aan het abonnement toegevoegd en er geldt geen wettelijke bedenktermijn. Extra diensten zijn aparte overeenkomsten bij uw abonnement waardoor de looptijd kan afwijken van de looptijd van uw abonnement. U kunt de extra dienst na de eerste maand op ieder moment opzeggen.



14 dagen bedenktijd

U kunt Internet en TV 14 dagen proberen. Bevalt het niet? Dan kunt u binnen 14 dagen na 9 september 2019 deze overeenkomst annuleren. Dit kan telefonisch of op kpn.com/annuleren.U krijgt dan van ons een schriftelijke bevestiging. In bijgevoegde overeenkomst vindt u de voorwaarden.



Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.



Met vriendelijke groet,



Jörg Kramer

Directeur Klantenservice



Dit is een automatisch verzonden bericht. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen.



admin: privacy gegevens in profiel gezet

Hoi Henk, welkom op het forum.



Ja, dit kan ik. Het abonnement van € 62.50 is met een snelheid van 100 Mbps down en 10 up. Jij hebt de extra optie erbij genomen van € 4,99 waarbij je naar de 100 Mbps down ook 100 Mbps uploadsnelheid krijgt. Als dit niet de bedoeling is, dan kan ik het ook voor je eraf halen en opnieuw bevestigen.



Ik hoor graag van je.
Klopt, ik heb 100 Mbps down en 100 Mbps up. Dit voor 4,99 euro, maar die gaan ook weer van de factuur af. Ik krijg de eerste 3 maanden 3x 23,50 euro korting, daarna betaal ik 62,50 per maand, maar er staat 67,49 euro.

Waarschijnlijk moet hier de 4,99 nog vanaf, want dan kom ik uit op 62,50 euro.
Ja, inderdaad. In combinatie met die korting, zolang je dit abonnement hebt in deze samenstelling, zal je nieuwe maandbedrag ook € 62.50 worden. 🙂