Skip to main content

Op 27-11-2020 heb ik mijn abonnement laten verlengen via een telefonisch aanbod.

Ik was al overgestapt naar Budget alles in 1 (dit heb ik terug laten draaien) aan de telefoon hebben wij afgesproken dat ik een nieuwe tv ontvanger zou ontvangen en een nieuw modem dit omdat mijn huidige tv ontvanger oud en slecht werkt en enorm traag is, zelfs kreeg ik een gratis wifi monteur aan huis om ervoor te zorgen dat ik overal in huis top wifi zou hebben en indien nodig zouden er kosteloos extra wifi punten geïnstalleerd worden, indien de juiste snelheid niet behaald zou worden. Top! 

Maar nu zijn we bijna 6 weken verder en na meerdere telefoontjes en email’s heb ik nog steeds geen nieuw rand apparatuur, terwijl ik duidelijk heb aangegeven mijn huidige apparatuur is enorm traag (dit zou direct geregeld worden) ik snap dat de wifi monteur nu niet langs komt.

op 23 december heb ik dan eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die mij verder kon helpen, er is een interne email verstuurd naar degene die mij heeft geholpen destijds, met de oproep om het verder af te handelen, maar tot op heden nog steeds niks gehoord… Ik vind dit ronduit belachelijk het is een kwestie van een nieuwe tv ontvanger versturen en een nieuwe modem dit lijkt mij niet zo heel erg ingewikkeld. ik ben een bestaande klant die maandelijks netjes betaald voor 2 adressen afgelopen jaar heb ik ruim €1600 betaald aan kpn en als er dan gevraagd word na verlenging om nieuw randapparatuur omdat de huidige spullen niet fatsoenlijk werken dan moet ik hemel en aarde bewegen om dit voor elkaar te krijgen…

 

Vandaag ook gebeld met de klantenservice, omdat ik een brief had gekregen dat mijn aansluiting geannuleerd zou zijn (dit is opgelost) de vraag of de medewerker mij kon helpen met bovenstaand probleem, dat kon niet ik moest opnieuw de klantenservice gaan bellen.

Hopelijk word het alsnog gewoon allemaal geregeld zoals telefonisch besproken..

Na 6 weken en vandaag 54 minuten aan de telefoon te hebben gezeten is het dan eindelijk allemaal geregeld, topic mag gesloten worden.