Skip to main content

Beste allemaal,

Ik neem elke keer een jaar een '’thuis'’ contract bij KPN ( al 9 jaar lang) en ga dan bellen met de vraag of ze een mooie aanbieding voor mij hebben. Op de site staat dat je dit 3 maanden van tevoren kan doen,  en nu hoor ik net van de klantenservice dat ik dit nog maar 2 weken voor einde contract mag doen.

Dit vind ik persoonlijk vreemd, stel we komen er niet uit, dan heb ik nog maar 2 weken om alles te regelen bij een andere provider. Ik wil helemaal niet naar een andere toe, maar ook ik vind het gewoon veel geld elk jaar. En daarom krijg ik ook altijd mooie aanbieding, maar nu neig ik er toch echt na om op te gaan zeggen ( dan gaan alle deuren wel ineens open)

 

Iemand hier ook ervaring mee?   

Hoi @Ties1980, van harte welkom hier!

Als je dit al jaren op dezelfde manier doet, snap ik dat 't vreemd is als dat ineens niet meer kan. Ik zou je hier graag mee helpen, maar via het forum hebben we helaas geen andere opties dan onze klantenservice. Onze klantenservice heeft alle opties die er zijn. Je kunt ook een kijkje nemen in MijnKPN, mogelijk kan je jouw abonnement (nog meer) aansluiten bij jouw wensen, waardoor de prijs misschien ook gunstiger voor je uitvalt. Ik hoop dat je bijvoorbeeld via die weg de voor jou best passende oplossing vindt.