Skip to main content

Dag een ieder, dit is mijn laatste poging…

 

Al een jaar of 10/11 ben ik lid van KPN, sinds de invoering van glasvezel in onze wijk. Momenteel maak ik gebruik van het Alles-In-1 abonnement met gratis Pluspakket en €5,- Compleet korting. Kenners zien het al, dit is een oud abonnement. Klopt helemaal, sinds 2016 is deze al verlengbaar, of whatever.

In het begin kreeg ik weleens telefoon van de klantenservice dat ze een mooie aanbieding voor me hadden. 2x ben ik daarop in gegaan. 2x heeft me dat grote frustratie opgeleverd. Wat mij voorgesteld werd kon helemaal niet. Of ik ging ineens met internet van 100/100 terug naar 50/10. Heel veel prutswerk dus van KPN, fout op fout. KPN medewerkers kunnen ongetwijfeld in mijn historie kijken. Na veel heen en weer bellen werkt het nu al jaren naar behoren en weiger ik iedere wijziging, want veel medewerkers weten niet wat ze aan het doen zijn.

Dit heeft natuurlijk als resultaat dat ik sinds de invoering van Hussel mijn abonnement kon omzetten naar waardoor ik een € 13,- maandelijks kon besparen. Uit angst voor prutswerk en problemen doe ik het niet. Kortom ik betaal al een 2 jaar teveel.

 

Maar nu dan:

Afgelopen vrijdag heb ik een 4K tv aangeschaft en bedacht dat ik nu misschien toch maar mijn abonnement moet aanpassen naar Hussel met 100/100 en 4K en vaste lijn, Spotify Family en Pluspakket.

Dus de stoute schoenen aangetrokken en in MijnKPN getracht de aanpassing te doen. Mij was niet duidelijk of ik dan ook 4K zou krijgen. Dus 0800-0402 gebeld, mijn vraag voorgelegd: “krijg ik dan 4K TV-ontvangers en 4K beeld op mijn nieuwe 4K TV?”, ik hoorde de twijfel en het meisje reageerde met “Dat zal toch wel?”. Ik heb haar vriendelijk bedankt en heb opgehaald.

Nogmaals gebeld, aan andere vriendelijke dame dezelfde vraag gesteld. Ook van haar een niet vertrouwenwekkend antwoord. Ik denk dan ga ik morgen maar naar de KPN winkel in Almere.

Een jongeman voerde mijn gegevens in, scrolde enorm door mijn vragen heen en over het scherm en kwam tot de conclusie dat ik €95,- maandelijks zou gaan betalen. Ik vroeg waar mijn € 5,- korting was gebleven (die bleef in MijnKPN namelijk wel staan) en dat ik zelf op €80,48 uitkwam, antwoordde hij: “Sja, dat zal wel vervallen…, en als het zo is, kan ik het beter zelf regelen”. Ook hem vriendelijk bedankt en verbijsterd huiswaarts gekeerd.

Ik denk ik geef niet op en bel weer 0800-0402… Ik zal het verhaal kort houden. De eerste aan de lijn kon mij ook niet antwoorden. Nóg eens gebeld, die wist het ook niet…

 

Conclusie.

Ik kan niet anders constateren dat er niets dan prutsers werken bij KPN, sorry dat ik generaliseer maar dit zijn gewoon mijn ervaringen. In al die jaren is er niets veranderd. Mijn gevoel is dat als je echt he-le-maal niets kunt, je altijd nog bij KPN aan de slag kunt. In al die jaren is er niets verbeterd.

 

Wat wil ik eigenlijk?:

Overgaan gaan Hussel met vaste telefoonlijn, 200/200 down-/upload, Spotify Family, 4K en het Pluspakket behouden. In mijn berekening kom ik dan op € 83,98 p/m uit. PRIMA!

Ik daag de KPN uit om deze handdoek op te (laten) pakken door iemand die verstand van zaken heeft. Die dit gewoon kan regelen voor mij. Zou die in dienst zijn bij KPN?

Als er iemand is, hoeven we het niet te hebben over die 2 jaar (eigenlijk) teveel betaalde abo-kosten. Maar een leuke geste is altijd welkom (die ronde wifi hotspots heb ik al).

 

P.S.: Gisteren ontving ik een mail dat ik gratis geüpgraded wordt naar 200/200 ivm de snelheid verhoging optie in mijn huidige abonnement. En mogelijk een nieuwe modem/router. Moet ik dat wel willen???

Ik zie dat je Spotify family erbij hebt, dat is € 14,99 per maand.

4K pakket € 2,50 per maand (dan krijg je ook de 4K decoder uiteraard)

Pluspakket € 6,99 per maand

Internet 100/100 € 47,50 per maand

200/200 extra € 2,50 per maand (en als ik het goed heb, KPN veilig voor 5 apparaten).

Televisie € 10,-- per maand. (1 decoder)

Voor elke decoder extra € 5,-- per maand.

Met 1 decoder en geen opname pakket kom ik dan op € 84,48 per maand.

Als je hussel hebt en KPN mobiele telefoon abonnement, krijg je € 5,-- per maand korting.

 

Ik denk met ongeveer € 95,-- per maand, dat je 3 KPN tv decoders hebt.

Voor het 4K pakket krijg je maar 1 4K decoder. (reden schaarste van de decoders).

En bij 2 of meer, krijg je gratis het opname pakket.

 


@joop2011 Dank voor je reactie.

Ik heb 2 decoders momenteel.

Maar ik krijg vanuit MijnKPN geen mogelijkheid om 4K te kiezen…

Daarnaast gaat het er mij voornamelijk om dat ik 5 contactmomenten heb gehad, die alle 5 nou niet echt vertrouwenwekkend overkwamen. Juist omdat ik 5 verschillende antwoorden kreeg.

Momenteel heb ik Alles-in-1 Standaard met Sneller internet, Samen €80,98. Ivm compleet gratis Pluspakket en € 5,-

Bereken ik Hussel via MijnKPN kom ik op € 80,48 (wel 100/110 en 2 decoders). Komt er €2,50 bij voor 4K, kom ik op € 82,98. Maar ik krijg die 4K optie juist niet.


Dat kan kloppen, zoals ik al aangaf, heeft KPN een tekort aan 4K decoders.

Model 5202

Ik denk dat je ze het beste kan bellen of chatten. 

0800-0402

 

Chatten zie hier.

Kies bijvoorbeeld televisie

Scrol naar beneden en kies “ik heb een andere vraag en wil contact”

Scrol naar beneden en kies chatten.

 

Of vul hier je gegevens compleet in (in je account van dit forum)

Dan kan een moderater je helpen.

P.S. Alleen een KPN medewerker kan die gegevens zien (o.a. de moderater). 


4K kun je momenteel alleen via de telefonische helpdesk aan laten zetten. Dat kan niet via internet. Dat kan elk moment weer veranderen. Want volgens mij is het tekort aan 4K ontvangers wel weer zowat opgelost. Ook het verheel dat je momenteel maar 1 4K ontvanger krijgt is denk ik inmiddels opgelost. Ik vermoed dat je nu wel weer 2 4K ontvangers krijgt. Anders word de 2de later alsnog omgeruild.

Wat betreft de 5 euro korting en Pluspakket... ook daar zijn ontwikkelingen in:

https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/husselvoordelen-combineer-en-krijg-meer-545339

Vanaf november (dacht ik) krijgt iedereen met mobiel abonnement het Pluspakket gratis bij een Hussel thuis abonnement. Dat was voorheen niet zo. Daarnaast krijg je 5 euro entertainmentkorting op het thuis abonnement als je een entertainmentpakket afsluit. Zoals bijvoorbeeld Spotify. 

De totaalprijs:

  • 200 mbit internet kost 50 euro
  • TV: 10 euro
  • 2de tv ontvanger: 5 euro
  • 4K: € 2,50
  • Opnemen is gratis bij 2 of meer ontvangers 
  • Pluspakket gratis vanaf november
  • Spotify: € 14,99
  • Entertainmentkorting: 5 euro
  • Telefoon: 2 euro.

Ik kom volgens mij ergens net onder de 80 euro uit. Klopt dat? Vergeet ik niks? Dan is het € 79,49.

Op het mobiele abonnement krijgt u ook 5 euro korting, maar dat heeft u nu al, en blijft gewoon onveranderd zo door gaan.


@joop2011. 0800 0402 bellen heb ik nu 4x gedaan, maar daar weten ze het niet. Ze weten niet of het gelijk naar 4K is. Dus heb ik daar geen vertrouwen meer in. Ik heb mijn profiel inmiddels aangevuld met mijn gegevens.

@Nick83. Dank ook voor jouw reactie. Je opsomming is inderdaad correct. Ik had het plus pakket er nog bijgerekend, dat staat op €1,99 in MijnKPN. Dus het klopt wel. Maar ik heb gewoon absoluut 0% vertrouwen in de klantenservice. Ik hoop op een goede moderator hier. Door je reactie ben ik wel blij te constateren dat mijn redeneren omtrent het abonnement wel klopt.


Zelf deze reactie verplaatst.


Hallo @elverding1963, welkom. 

Wat vervelend dat je er met de reguliere klantenservice niet uit komt. De opsomming van @Nick83 en jouw conclusie is dus correct. Vanwege privacy checks die wij niet via het forum kunnen doen kan ik geen contracten omzetten, maar ik ga er vanuit dat zelfs collega's die inhoudelijk misschien wat minder zeker zijn van hun zaak dit gewoon voor jou kunnen regelen. 

Toevoeging over de 4K ontvangers, onze nieuwe Arris Vip5202 ontvangers zenden zowel 4K als HD uit. Wanneer je een Vip5202 decoder in huis hebt, en het 4K pakket staat uit, dan zend deze dus geen 4K beeld uit. 4k kan pas aangevraagd worden wanneer er minimaal 100 M/bit op jouw adres beschikbaar en enkel bij een Hussel abonnement.


@Hanna_  Dank voor je reactie. Ik heb vanmiddag 0800-0402 gebeld. Iemand bij KPN heeft in mijn abonnement een bestelling aangemaakt. Ik weet hier niets van maar vermoedelijk heeft het te maken met de gratis snelheidsverhoging van 100 naar 200mb.

Het gevolg is dat er geen andere bestellingen geplaatst kunnen worden :pensive::triumph:.

 

Ook wist deze man mij te vertellen dat het Pluspakket voor mij NIET gratis zal zijn… Dus… Wat is het nou??? :thinking: En jij wil nog altijd dat ik het met de klantenservice ga regelen? Ik heb liever dat iemand met verstand van zaken en beslissingsbevoegdheid contact met mij opneemt om eea te regelen. Ik weet wat ik wil, nu nog iemand die dat kan regelen.

 

Ziggo komt nu toch wel steeds vaker in mijn gedachte… Niet dat het daar beter gaat, maar om een statement te maken naar KPN. Hoewel ik toch ook het gevoel heb dat het weinig tot geen indruk zal maken.

 


Hallo @elverding1963

Bah, wat vervelend dat je zoveel verschillende verhalen hoort. Vanaf 1 november wordt het Pluspakket gratis voor alle klanten die gebruik maken van het Hussel combievoordeel. De klanten die dus en Internet & TV en een mobiel abonnement combineren. Dit komt naast de 5 euro entertainment voordeel voor eventueel Spotify of Netflix. 

Voor meer info, zie het volgende topic: 

 


@elverding1963

Op een of andere manier lijkt het of er bij KPN een mythe in de lucht wordt gehouden dan je geen nieuw KPN contract kan aangaan. Dat kan wel, vorige week nog schreven hier 2 personen dat ze dat jaarlijks doen  (Hun overeenkomst vernieuwen). Er ontstaat dan een nieuwe situatie. Het heeft echter een nadeel, je gaat weer een nieuw jaarcontract aan en als je alleen over gaat op Hussel blijft de situatie zo, dat je maandelijks met inachtneming van een maand opzegtermijn, maandelijks kunt opzeggen. Op het moment dat je een nieuw jaarcontract aangaat, kun je dus gebruik maken van alles dat voor een nieuwe klant geldt. (En ook iemand van KPN geen moderator schreef het). 

Eigenlijk is dat dan dus precies hetzelfde als dat je naar Ziggo overgaat, wat je nu lijkt te overwegen. 


Hallo @CorL 

 Op het moment dat je een nieuw jaarcontract aangaat, kun je dus gebruik maken van alles dat voor een nieuwe klant geldt. (En ook iemand van KPN geen moderator schreef het). 

Eigenlijk is dat dan dus precies hetzelfde als dat je naar Ziggo overgaat, wat je nu lijkt te overwegen. 

Wat je bovenstaand beweert klopt niet. Als je als bestaande klant je contract verlengt, word je als bestaande klant beschouwd en niet als nieuwe klant met aanbiedingen voor nieuwe klanten.

Als je als KPN-klant overstapt naar een andere provider, niet KPN dus, kun je van de welkomstaanbiedingen van die provider gebruik maken.

 


Behalve dan dat je niet in aanmerking komt voor de "nieuwe klantenakties". Daarvoor moet je namelijk 6 maanden geen klant zijn geweest.


@elverding1963

Op een of andere manier lijkt het of er bij KPN een mythe in de lucht wordt gehouden dan je geen nieuw KPN contract kan aangaan.

Ik denk niet dat het probleem in dit topic iets met deze mythe te maken heeft.

@Hanna_  Dank voor je reactie. Ik heb vanmiddag 0800-0402 gebeld. Iemand bij KPN heeft in mijn abonnement een bestelling aangemaakt. Ik weet hier niets van maar vermoedelijk heeft het te maken met de gratis snelheidsverhoging van 100 naar 200mb.

Het gevolg is dat er geen andere bestellingen geplaatst kunnen worden :pensive::triumph:.

Bij KPN kan maar 1 keer per maand iets gewijzigd worden. Simpel gezegd. En @elverding1963 had natuurlijk al een paar keer gebeld. Een overijverige medewerker zal daarbij die gratis 200 mbit wel geactiveerd hebben denk ik. En dus is er nu niets meer te wijzigen. Wachten tot november dus. Dat is het gelukkig al snel.


Hallo @CorL 

 Op het moment dat je een nieuw jaarcontract aangaat, kun je dus gebruik maken van alles dat voor een nieuwe klant geldt. (En ook iemand van KPN geen moderator schreef het). 

Eigenlijk is dat dan dus precies hetzelfde als dat je naar Ziggo overgaat, wat je nu lijkt te overwegen. 

Wat je bovenstaand beweert klopt niet. Als je als bestaande klant je contract verlengt, word je als bestaande klant beschouwd en niet als nieuwe klant met aanbiedingen voor nieuwe klanten.

Als je als KPN-klant overstapt naar een andere provider, niet KPN dus, kun je van de welkomstaanbiedingen van die provider gebruik maken.

 

Zoals altijd vraag ik dan of een moderator van KPN dit kan bevestigen, wat jullie vertellen of dat jullie vertellen waar je het hebt gelezen, en dan niet graag dat Joop het heeft geschreven.  

Vorige week vertelde ik ook deze mythe en werd ik ronduit schriftelijk uitgelachen door iemand die dit jaar zijn overeenkomst had “vernieuwd”. Vervolgens schreef een andere klant dat hij dat jaarlijks deed om van de nieuwe klanten voordelen gebruik te maken, scheelde een flink bedrag per jaar.  Toen ik het nogmaals vertelde in een ander bericht werd door een KPN monteur bevestigd, dat er geen enkele regel is waarom een bestaande klant geen nieuw jaarcontract kan afsluiten., Wat niet kan is een contract met maandelijkse afsluiting verlengen en dan van de nieuwe klantenvoordelen gebruik maken.  


Hallo @CorL , natuurlijk kan iedere klant na einde vast contract een nieuw jaarcontract afsluiten of 2jaars contract bij mobiel als dat nieuwe contract voordeliger voor je is. Wat echter niet kan is van de aanbiedingen voor nieuwe klanten gebruik maken.

 


4K kun je momenteel alleen via de telefonische helpdesk aan laten zetten. Dat kan niet via internet. Dat kan elk moment weer veranderen. Want volgens mij is het tekort aan 4K ontvangers wel weer zowat opgelost. Ook het verheel dat je momenteel maar 1 4K ontvanger krijgt is denk ik inmiddels opgelost. Ik vermoed dat je nu wel weer 2 4K ontvangers krijgt. Anders word de 2de later alsnog omgeruild.

Wat betreft de 5 euro korting en Pluspakket... ook daar zijn ontwikkelingen in:

https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/husselvoordelen-combineer-en-krijg-meer-545339

Vanaf november (dacht ik) krijgt iedereen met mobiel abonnement het Pluspakket gratis bij een Hussel thuis abonnement. Dat was voorheen niet zo. Daarnaast krijg je 5 euro entertainmentkorting op het thuis abonnement als je een entertainmentpakket afsluit. Zoals bijvoorbeeld Spotify. 

De totaalprijs:

  • 200 mbit internet kost 50 euro
  • TV: 10 euro
  • 2de tv ontvanger: 5 euro
  • 4K: € 2,50
  • Opnemen is gratis bij 2 of meer ontvangers 
  • Pluspakket gratis vanaf november
  • Spotify: € 14,99
  • Entertainmentkorting: 5 euro
  • Telefoon: 2 euro.

Ik kom volgens mij ergens net onder de 80 euro uit. Klopt dat? Vergeet ik niks? Dan is het € 79,49.

Op het mobiele abonnement krijgt u ook 5 euro korting, maar dat heeft u nu al, en blijft gewoon onveranderd zo door gaan.


Dit is exact zoals ik het wens te krijgen @Nick83. Helaas lukt het niet om dit te realiseren via 0800-0402 en de winkel in Almere. Die komen op veel hogere bedragen uit, tot aan €93,50 (winkel).

Helaas is er nu een bestelling toegevoegd aan mijn account, door kpn (de internet gaat van 100 naar 200). Dus ik moet nu toch wachten tot dat afgerond is.

Dank voor je opsomming. Het geeft me hoop 😉


Hallo @CorL , natuurlijk kan iedere klant na einde vast contract een nieuw jaarcontract afsluiten of 2jaars contract bij mobiel als dat nieuwe contract voordeliger voor je is. Wat echter niet kan is van de aanbiedingen voor nieuwe klanten gebruik maken.

 

Waar staat dat dan Jan, opvallend  is dat moderators berichten zoals die van jou in deze topics markeren. Maar dan heeft KPN het niet gezegd maar @JanD

Op deze vraag heb ik nog nooit antwoord gehad door niemand, behalve dan streeds een berg rant dat ik zeur. (Gewoon even tonen op Internet waar dit in de voorwaarden van KPN, staat, kan toch niet zo moeilijik zijn als je dat weet, ik heb het nog nooit kunnen niet vinden). 

Vorige week hebben 3 mensen gemeld dat dit wel kan. (En 2 ervan dat ook jaarlijks doen en zeer recent hebben gedaan en de andere een althans door mij zeer gewaardeerde KPN medewerker is die als forumlid deelneemt aan dit forum?). 

 


Hallo @CorL , natuurlijk kan iedere klant na einde vast contract een nieuw jaarcontract afsluiten of 2jaars contract bij mobiel als dat nieuwe contract voordeliger voor je is. Wat echter niet kan is van de aanbiedingen voor nieuwe klanten gebruik maken.

Waar staat dat dan Jan, opvallend  is dat moderators berichten zoals die van jou in deze topics markeren. Maar dan heeft KPN het niet gezegd maar @JanD

Op deze vraag heb ik nog nooit antwoord gehad door niemand, behalve dan steeds een berg rant dat ik zeur. (Gewoon even tonen op Internet waar dit in de voorwaarden van KPN, staat, kan toch niet zo moeilijk zijn als je dat weet, ik heb het nog nooit kunnen niet vinden). 

Vorige week hebben 3 mensen gemeld dat dit wel kan. (En 2 ervan dat ook jaarlijks doen en zeer recent hebben gedaan en de andere een althans door mij zeer gewaardeerde KPN medewerker is die als forumlid deelneemt aan dit forum?).

 

In het verleden kreeg ik ook de korting of cadeautjes als ik me weer een jaar committeerde, maar dat is echt al 6 jaar geleden voor het laatst. Nu krijg ik niets meer, geen wifi-punten, geen tablet, geen 6 maanden korting...


De mensen die beweren dat ze elk jaar verlengen met flinke korting moet je misschien ook met een korreltje zout nemen. De kans is aanwezig dat ze gewoon zitten te stoken. Sommigen mensen vinden dat leuk...


De mensen die beweren dat ze elk jaar verlengen met flinke korting moet je misschien ook met een korreltje zout nemen. De kans is aanwezig dat ze gewoon zitten te stoken. Sommigen mensen vinden dat leuk...

Als klanten dreigen op te zeggen dat kan/mag KPN iets weggeven om ze te behouden. Het is dus zeker geen vanzelfsprekendheid. Soms zal dat wel gebeuren en soms niet. Dat er altijd korting gegeven wordt zal inderdaad niet zo zijn.


Niet doen dus. Loop nu al voor de tweede keer volledig mis bij mij.

En ze wijzen naar elkaar. Wel wilde hij het nu wel even snel opnieuw aan mij verkopen en een nieuwe overeenkomst zakelijk met installatie en 10 maanden korting afsluiten.

Zo zonde!!!!!


Hallo @CorL 

 Op het moment dat je een nieuw jaarcontract aangaat, kun je dus gebruik maken van alles dat voor een nieuwe klant geldt. (En ook iemand van KPN geen moderator schreef het). 

Eigenlijk is dat dan dus precies hetzelfde als dat je naar Ziggo overgaat, wat je nu lijkt te overwegen. 

Wat je bovenstaand beweert klopt niet. Als je als bestaande klant je contract verlengt, word je als bestaande klant beschouwd en niet als nieuwe klant met aanbiedingen voor nieuwe klanten.

Als je als KPN-klant overstapt naar een andere provider, niet KPN dus, kun je van de welkomstaanbiedingen van die provider gebruik maken.

 

Zoals altijd vraag ik dan of een moderator van KPN dit kan bevestigen, wat jullie vertellen of dat jullie vertellen waar je het hebt gelezen, en dan niet graag dat Joop het heeft geschreven.  

Vorige week vertelde ik ook deze mythe en werd ik ronduit schriftelijk uitgelachen door iemand die dit jaar zijn overeenkomst had “vernieuwd”. Vervolgens schreef een andere klant dat hij dat jaarlijks deed om van de nieuwe klanten voordelen gebruik te maken, scheelde een flink bedrag per jaar.  Toen ik het nogmaals vertelde in een ander bericht werd door een KPN monteur bevestigd, dat er geen enkele regel is waarom een bestaande klant geen nieuw jaarcontract kan afsluiten., Wat niet kan is een contract met maandelijkse afsluiting verlengen en dan van de nieuwe klantenvoordelen gebruik maken.  

 

Carl, wat heb je tegen mij?

Ik heb niets tegen jou.

Dus “niet schrijven dat Joop het heeft geschreven” komt bij mij erg hatelijk over.

 

Carl, ik help mensen en dat doe ik met heel erg veel plezier.


Ik zie dat er discussie ontstaat. Op het forum is het de bedoeling dat de community vragen met elkaar beantwoord en is er natuurlijk ruimte voor overleg, hoor en wederhoor. Het met elkaar oneens zijn mag uiteraard, ik wil jullie van te voren vragen om elkaar niet op de persoon af te vallen. Een like van een moderator of een gemarkeerd best answer laat zien dat wij het eens zijn met wat er in je bericht gezegd wordt. 

Wat @JanD zegt klopt

Hallo @CorL 

 Op het moment dat je een nieuw jaarcontract aangaat, kun je dus gebruik maken van alles dat voor een nieuwe klant geldt. (En ook iemand van KPN geen moderator schreef het). 

Eigenlijk is dat dan dus precies hetzelfde als dat je naar Ziggo overgaat, wat je nu lijkt te overwegen. 

Wat je bovenstaand beweert klopt niet. Als je als bestaande klant je contract verlengt, word je als bestaande klant beschouwd en niet als nieuwe klant met aanbiedingen voor nieuwe klanten.

Als je als KPN-klant overstapt naar een andere provider, niet KPN dus, kun je van de welkomstaanbiedingen van die provider gebruik maken.

Als je een vast contract wilt verlengen, kan je geen gebruik maken van dezelfde acties als nieuwe klanten. Ook is het niet mogelijk om jaarlijks korting te krijgen. In sommige gevallen verlengen we een keer met een aantal maanden korting, maar dit is echt afhankelijk van klant tot klant. Elke klant heeft een keer welkomscadeau/aanbieding ontvangen. Deze vraagstelling is al een aantal keer vaker gesteld op het forum, het is niet rendabel om elke klant ieder jaar opnieuw hoge kortingen aan te bieden. Dan moeten de abonnementsprijzen ontzettend omhoog. Wel kan je als vaste klant gebruik maken van het Hussel/KPN compleet voordeel. 


@Hanna_  ik vind je opmerkingen terecht. Je kunt niet iedere klant korting blijven geven. Maar dan moet je ook niemand korting geven. Nu wordt er toch weer verschil gemaakt begrijp ik. Doe dan eens  in de 5 jaar korting geven ofzo. Ik heb 6 jaar niet gewijzigd uit angst voor prutswerk (ja, ervaring) 😊😉😂.

Maar dat terzijde. Jij en @Nick83 hebben mij geïnformeerd en bevestigd wat ik dacht en wil. Om het voor elkaar te krijgen maar naar de KPN XL in Duivendrecht gegaan. Hallelujah, daar hetzelfde. Dus ik zeg “regel het maar”. “Dat gaat nu niet meneer, U heeft al een wijziging lopen…”. 😖 Dat is dus de 100 naar 200 upgrade, door kpn geïnitieerd. Nu maar afwachten wanneer dat afgerond is…

Gelukkig heeft die meneer alles in de computer gezet zodat het straks snel geregeld is…

Maar even… dit is wel weer een bevalling hoor… 😔🤔😊


@Hanna_  ik vind je opmerkingen terecht. Je kunt niet iedere klant korting blijven geven. Maar dan moet je ook niemand korting geven. 

Nieuwe klanten moeten overgehaald worden om klanten te worden. Daarom krijgen nieuwe klanten wel korting. Dat doet elke provider. En ook andere bedrijven doen dit soms. Als bedrijf ontkom je er vaak niet aan om iets te doen voor nieuwe klanten. Klantenwerving, dat is gewoon nodig.