Skip to main content

Ik heb bij videolaand aangemeld en kreeg 2 mnd. gratis 

Nu wilde ik op de tv kijken en nu moet ik wel gewoon betalen

Hoe kan dat?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

 

Via de kpn ontvanger is een ander abonnement op Videoland. Dat heet het Videolandpakket (dat was er veel eerder dan het online mogelijk was...).

Er zijn 2 abonnementsvormen:
Videoland.com (deze heb jij)

Deze is beschikbaar via videoland.com , videoland-app op je telefoon, tablet en smart-televisie.
Kan niet via de kpn ontvanger gebruikt worden.

Videolandpakket KPN

Hierbij is het andersom:
Deze kan uitsluitend via de ontvanger en KPN ITV-app in telefoon, tablet en Samsung Smart televisie gebruikt worden.


Hey @Hakoos, welkom op het forum van KPN. Wat Peter zegt klopt precies. We zouden je graag via de tv-ontvanger Videoland willen aanbieden, maar dat is helaas niet mogelijk. Je kunt een abonnement via Videoland zelf (en de ondersteuning daarbij) afnemen óf via KPN. Als je het via ons afneemt kunnen we Videoland via de tv-ontvanger aanbieden. Anders werkt het helaas niet.  


Oke

Een instinkertje dus

Dank voor het antwoord👍


Betekent dit dat ik dus eerst mijn abonnement bij Videoland moet opzeggen?


Hallo, @Age Veenstra 

Dat hoeft niet per se. Je hebt ‘t nu via videoland zelf (videoland.com) begrijp ik. Dan kun je een chromecast kopen om het via je smartphone of tablet op je tv te kunnen kijken. Bv de chromecast die KPN verkoopt.

Als je het via je laptop bekijkt in de browser Google chrome kun je het ook naar je tv casten via chromecast.


Reageer