Skip to main content

Ik probeer al maanden om mijn abonnement internet en bellen uit te breiden met 2 televisies, een en ander uit te voeren door een monteur van jullie. Contact met winkel en diverse medewerkers hierover leidt alleen maar tot verwarring . Niemand doet iets en de informatie is niet eenduidig. Graag zou ik hierover contact hebben met iemand die verantwoordelijk is voor deze organisatie. Ik wacht uw bericht af. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*admin: titel gewijzigd i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Osita! Ondanks de aanleiding, toch een warm welkom op ons Forum!
Ik ben niet verantwoordelijk maar kan wel je feedback meenemen en je helpen met het uitbreiden van jouw abonnement.

Waar is er precies verwarring over? Jouw wensen zijn het huidige abonnement uitbreiden met TV: is dat Interactieve TV of Digitenne? En een installatie door een monteur, heb je daarnaast nog andere wensen voor jouw pakket?

Ik hoor graag van jou en wil je ook vragen om jouw profiel in te vullen: graag jouw postcode + huisnummer,  telefoonnummer, geboortedatum en het klantnummer. Wat je invult is alleen zichtbaar voor jou en mijn collega Moderators! 

 

 


Het gaat om uitbreiding met interactieve TV, 2 tv toestellen, waarna  digitenne kan worden opgezegd als alles goed werkt. Een en ander, inclusief verbinding naar 2e toestel, door een van jullie monteurs. Ik zou een offerte krijgen met onbeperkt bellen op de vaste lijn. Nooit ontvangen. Ook pogingen via winkel en andere medewerker hadden geen resultaat. Hoop dat u mij kan helpen.


Ik ga mijn uiterste best voor jou doen. Ik zie dat jij jouw profiel nog niet ingevuld hebt: wil je dit alsnog voor mij doen, zodat ik jouw klantgegevens erbij kan zoeken? Graag jouw postcode + huisnummer,  telefoonnummer, geboortedatum en het klantnummer. Wat je invult is alleen zichtbaar voor jou en mijn collega Moderators! 


Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Fijn dat u aan de slag gaat


Ik heb naar jouw huidige abonnementen gekeken en een belangrijke vraag is of er nu een zorgalarm gekoppeld is aan het vaste nummer?

Zo, niet, dan kun je het abonnement volgens mij het beste zo aanpassen:
Het huidige pakket omzetten naar Hussel Internet en TV + bellen. Het bellen gaat dan via de internetlijn, we noemen dat Voice Over IP (VoIP). Het nieuwe pakket bestaat dan uit het volgende:

  • Hussel Internet tot 50Mbit/s met Sneller Internet Buitengebied 
  • Interactieve TV met 2 TV ontvangers met het gratis Opnemen Pakket 
  • Digitenne ontvanger
  • Vast telefoonnummer
  • BelOnbeperkt Altijd 

Dit pakket komt uit op €81 per maand, wordt Digitenne opgezegd dan wordt het maandbedrag €76,-.
Ik kan dit zelf niet voor je in orde maken, maar als je nog eens belt met 0800-0402, zorg ik dat ik een notitie met uitleg over ons gesprek en jouw wensen voor de collega's achterlaat! 

 


Dank je wel. Nu de uit voering nog.


Is het al gelukt om contact op te nemen met één van mijn collega's? Het kan telefonisch via 0800 0402 of door een chat te starten via onze website:
Mocht je graag willen chatten, dan kun je op deze pagina klikken op 'Administratie' en vervolgens op 'Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op 'Naar chat' te klikken. Ik hoor graag of het gelukt is!