Skip to main content

Hallo ik wil graag mijn abonnement omzetten naar 4k televisie. Wat is de snelste manier?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Tanja 381. Welkom op het KPN Forum. Je kan het snelst zelf regelen in MijnKPN. Ga naar MijnKPN en log in met je KPN ID. Daarna klik je op de optie "Thuis" en vervolgens op 'Extra opties wijzigen of toevoegen''. Op deze pagina kan je “Ja, ik wil 4K TV kijken” aanvinken en jouw bestelling plaatsen. Laat je mij weten of het is gelukt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


De pagina die je noemt vind ik, alleen de optie “ja, ik wil 4K tv kijken” staat er niet bij. Is die verdwenen?


Dan kan dat met je huidige abonnement niet en zal je dat eerst moeten wijzigen.


De pagina die je noemt vind ik, alleen de optie “ja, ik wil 4K tv kijken” staat er niet bij. Is die verdwenen?

Je zult een Hussel abonnement moeten hebben, en er moet minimaal 100 mbit snelheid op uw adres mogenlijk zijn.


Hoi @Reg-ms 

De snelste manier dan is 0800 0402 te bellen.


Het hussel abonnement was er, de snelheid niet. Ik ga straks maar even bellen lm te zien of de snelheid hier gehaald wordt. Tnx!