Skip to main content

Goedemiddag,

 

sinds vandaag heb ik een nieuwe tv kastje van kpn ontvangen. Deze wil ik installeren. Alleen kan ik mijn abonnementsgegevens niet invoeren. De afstandsbediening is gekoppeld met de tv. Kunnen jullie mij verder helpen?

 

met vriendelijke groet,

 

Quincy Simon

Waarom kunt u dat niet invoeren? 


Geen idee. De afstandsbediening werkt wel, maar ik krijg niks ingevoerd. 


Wat krijg je als je je itv abonnementsnummer (14 cijfers) in itv pin in wil vullen?


Hoi @QSimon 
Je moet de originele bijgevoegde afstandsbediening gebruiken, een andere werkt er niet op.


Hoi, 

uiteindelijk werkt het allemaal. Ik had het kastje in de tv kast gelegd en de deur van de tv kast gesloten. Echter moet je de kastdeur open laten en goed richten op het kastje. Dit lijkt een soort van beveiliging te zijn. Goed om dit bij de stappenplan/beschrijving te vermelden. Ik wist dit niet.


Als je een Bluetooth afstandsbediening hebt kan je kastdeur gewoon dichtblijven hoor


Ik heb een bluetooth Afstandsbediening, maar die kan niet in een gesloten kastdeur. Nu staat hij op mijn tv kast. Anders reageert hij niet op mijn afstandsbediening.


Dat is vreemd. 


Hoi @QSimon, goed om te lezen dat je al een stukje verder gekomen bent! Lees onderstaand artikel eens door over de afstandsbediening van de KPN TV+ ontvanger. Daarin lees je ook over de bluetooth verbinding, misschien lukt het daarmee wel.

 


Dat is vreemd. 

Misschien is het een stalen kastje?


Werkt Bluetooth niet door een stalen deur? 


Werkt Bluetooth niet door een stalen deur? 

Ik denk dat het niet bevorderlijk is voor het signaal.