Skip to main content

Ik heb een alles in 1 pakket waarvan de abonnementskosten EUR 96,60 per maand bedragen. Ik heb nu via de website een offerte samengesteld voor een identiek pakket (o.a. internet 200/200, vaste telefoonaansluiting, 2 tv aansluitingen en spotify family). Uit deze offerte volgt een maandbedrag van ongeveer EUR 76 per maand (exclusief nog de kortingen). Ik voel mij als trouwe afnemer van KPN producten ernstig benadeeld. Wat kan KPN voor mij betekenen om te voorkomen dat ik het abonnenment opzeg.

 

p.s. ik vind het onbegrijpelijk dat KPN als telecombedrijf teletelefonisch (althans telefoonnummer is onvindbaar) niet bereikbaar is voor dit soort issues.

0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 

Kunt u een schermafbeelding plaatsen van pagina 2 van uw laatste factuur? Dan kunnen we eens kijken wat u nu precies heeft en wat er voor zorgt dat het prijsverschil met een nieuw abonnement zo groot is.


 


Ok. Bij Hussel ...

... gaat dit kosten: € 50,- + € 10,- + € 5,- + € 2,- + € 6,99 + € 14,99 - € 5,- = € 83,98. En dan nog € 16,50 voor onbeperkt bellen. U heeft daar nu 6 euro korting op. Ik weet niet of u die bij Hussel ook gaat krijgen.

Hoe is die 76 euro opgebouwd?


 


 

Hier zit nog geen pluspakket in. En u heeft niet belonbeperkt altijd, maar belonbeperkt nl. En ... die 6 maanden korting is alleen van toepassing voor nieuwe klanten die tenminste 6 maanden geen diensten afgenomen hebben van KPN.


Arie,

Ik zie in jouw opstelling geen 76 Euro zonder de zogenaamde korting. Die korting is waarschijnlijk gewoon omdat er bij KPN blijkbaar niet echt vertrouwen is over hun eigen kwaliteit en daarom een jaarcontract aanbieden waarover ze dan korting geven. 

Vroeger was het hun best dat geld waard als ze weer een vast jaarcontract konden aanbieden aan bestaande klanten en daarvoor dan ook die korting gaven. Dat is nu veranderd. Blijkbaar gaan de klanten toch niet weg. 

Kpn is geen voetbalvereniging, maar ze willen graag schermen met woorden als trouw maar dan bieden ze je zoiets als een Nederlandse film in Bert Haanstra stijl gratis aan. Maar geen enkel bedrijf doet echt iets voor “trouwe” klanten. Trouwe klant zijn moet je betalen.  

Bij ons geldt gewoon, dat als we net zoveel storing krijgen als sommige klanten hier schrijven. Dan twijfelen we niet lang en gaan we naar Ziggo, want up time op een goed niveau is het enige voor ons waar KPN momenteel beter in lijkt te presteren dan Ziggo.  

Volgens mij heb jij een gort oud pakket. Als het voor jou zelfs maar 1 euro per maand goedkoper is en je hoeft niet op een nieuw jaarcontract aan te gaan zou ik in jouw plaats geen moment aarzelen en gewoon op Hussel overgaan. 

Maar we zijn niet allemaal hetzelfde dus jij beslist.