Skip to main content

beste KPN,

Aantal jaren geleden betaalde ik in de 70 euro pm, toen gebeld abbo gewijzigd contract veranderd, ik zou toen rond 59 euro betalen dit was echter maar 1 mnd toen ging het alweer omhoog en nu zit ik alweer op 64 euro. je mag er toch vanuit gaan als je contract veranderd dat je minimaal een jaar op dat afgesproken bedrag blijft zitten. maar nee hoor langzaam doet kpn er steeds weer wat bij ik begin daar steeds meer geïrriteerd door te worden. ik zou willen dat kpn in de avond contact met mij opneem. voor drastische wijzigingen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dag @Theo59 Welkom hier op het KPN Forum! Natuurlijk snap ik dat je niet te veel wilt betalen. Heb je ook op je contract gekeken? Daar staat precies op hoe lang je welk betaald en hoe lang een eventuele korting loopt. Natuurlijk kan er ook iemand met je meekijken. Als je iemand wilt spreken zul je echter wel zelf even moeten bellen met de klantenservice, via 0800-0402. Hier op het KPN Forum gaat het net even anders. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Een moderator, zoals ik, werkt voor KPN en zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen kunnen reageren op vragen en geen telefonisch contact opnemen.


Reageer