Skip to main content
Beantwoord

Abonnementsnummer en pincode niet invoeren

• September 9, 2020
  • 12 reacties
  • 589 keer bekeken

Angelina1992
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

ik kan geen abonnementsnummer of pincode ingeven. Het opnieuw koppelen afstandsbediening met ontvanger werkt ook niet. Is er nog een manier? 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Bedankt! Het lukt mij ook niet zelf. Omdat jouw tv-ontvanger logischerwijze nog niet geactiveerd is, herkent het systeem niet dat jij er eentje hebt. Ik ‘mag’ daarom geen afstandsbediening bestellen. Daarom heb ik onze backoffice met uitleg gemaild. Ik verwacht dat zij vandaag of morgen een nieuwe afstandsbediening bestellen. Zodra ik de bevestiging heb dat hij daadwerkelijk gestuurd is, laat ik het je weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Angelina1992
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2020

Hallo,

ik kan hier ook geen abonnementsnummer of pincode ingeven. Het opnieuw koppelen werkt ook niet. Is er nog een manier? 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Angelina1992, welkom! Dat is wel erg vervelend! Het lijkt me goed dat we dan de afstandsbediening om gaan ruilen. Je kunt dit gemakkelijk via onze website doen, je hebt 'm dan binnen twee werkdagen in huis. Je weet zeker dat het koppelen op de juiste manier gegaan is trouwens? Je kunt dit ook op de website terugvinden :-).

Angelina1992
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2020

Hallo,

ja ik heb alles geprobeerd maar niks werkt helaas! Ga ik de afstandsbediening omruilen. Bedankt 😁

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Helemaal goed! Mocht dit onverhoopt toch niet de oplossing zijn, weet je me te vinden. 

Angelina1992
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Is er nog een andere manier om een afstandsbediening aan te vragen? Krijg steeds een foutmelding.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan bestel ik er eentje voor je. 

Angelina1992
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Ik heb de gegevens aangevuld ;)

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2020

Bedankt! Het lukt mij ook niet zelf. Omdat jouw tv-ontvanger logischerwijze nog niet geactiveerd is, herkent het systeem niet dat jij er eentje hebt. Ik ‘mag’ daarom geen afstandsbediening bestellen. Daarom heb ik onze backoffice met uitleg gemaild. Ik verwacht dat zij vandaag of morgen een nieuwe afstandsbediening bestellen. Zodra ik de bevestiging heb dat hij daadwerkelijk gestuurd is, laat ik het je weten. 

Angelina1992
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Okee dankje 😁

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goedemorgen, @Angelina1992! Ik lees een mail van gisteren waarin aangegeven wordt dat er een nieuwe onderweg is. Met een beetje geluk heb je 'm vandaag al in de bus, anders wordt het waarschijnlijk pas dinsdag :-(.

Angelina1992
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 12, 2020

Ik heb um binnen en hij doet het💪 Bedankt voor de hulp 😁

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Nice! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!